Nekad centttt_clicksight | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

centttt_clicksight

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Cent13

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Cent Efternamn: Mohammed Ålder: 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Drivande, lojal och optimistisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Cent Mohammed växte upp i en liten by i Sverige där gemenskapen var stark och alla kände varandra. Redan som barn fascinerades han av bilar — inte bara hur de såg ut, utan hur de fungerade. Han tillbringade timmar i garaget med sin pappa, som lärde honom grunderna i mekanik och teknik. Efter gymnasiet började Cent arbeta på en lokal bilverkstad, där hans passion och noggrannhet snabbt gjorde honom uppskattad bland både kollegor och kunder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rp som är kul för alla och inte bara skjuta hela tiden jag kommer vara väldigt seriös med mitt rpande och kommer försöka prata mig ur en sitvationen där den handlar om vapen. Jag kommer alltid försöka ta ett annat alternativ istället för att skjuta direkt tex kommer jag försöka kidnappa och försöka få ut vad vi vill ha sagt till motparet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? attt man ska inte vinna ett scinario hela tiden man ska låta motpatens kunna vinna också vi tar ett exempel jag gör butiksrån då ska jag inte bara dra eller sticka man måste låta polisen ha då en chans att kunna arrestera mig och jag ska då inte bli arg för dom tar mig och c-logga man vill ha så bra socila rp som möjligt plus bidra med bra rp till båda praterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var att jag ska ett olämpligt ord till en person. men jag fattade att det ej var ok.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM RDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka