Nekad errenuhhhh | Ban Överklagan [Oge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

errenuhhhh

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ehh123123/

Ditt Hex-ID: 11000011B86B382

Vad är din discord tagg? cacamia#9108

Vem var det som bannade dig? Ode

Bild på banmeddelande: bihkNN4c8PvYsImPBcOh-w-0.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var inblandad i ett senario då döda kroppar hade dumpats efter en kidnappning (kindnappningen skedde av en andledning)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vårat gäng hade kidnappat två andra gängmedlmemmar som tidigare har rånat och lurat oss under ett vapenköp och vi gav dem flertal chanser att köpa sig ut ur denna kidnappningen men deras motarbete lede till att vi var tvugna att döda dem och sedan så la vi deras kroppar i en sjö nära platsen då insidenten inträffade och sedan lämnade vi brottsplatsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fick denna banlysningen för att jag tydligen har rört kroppar utanför vårt gänghus utan andledning villket inte riktigt stämmer för det första så fanns det andledning bakom både kidnappningen och att vi dödade dem. för det andra så har jag inte har rört någon av kropparna och ingen av dem inblandade har något bevis på att jag eller någon annan rörde någon av deras kroppar och att få en ban bara för att man var inblandad i ett senario tycker jag är fel jag förstår att det kan vara svårt för er som måste sätta avstängningen om något har hänt och ni inte har belägg på sitvationen, men att ge ut en ban till fem personer utan något giltligt belägg tycker jag är helt fel beslut. Vad jag vet så finns det inget bevis på att jag bär eller förflyttar kroppar (om det finns så hade jag uppskatat att få se det)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har två tidigare bannlysningar då jag har råkat köra på en motorcyckel lite för hårt och fick då en bann för vdm och sedan dess så har jag blivit mycket mer försiktig i trafiken just för att det inte ska hända igen och tack vare denna banlysningen så fick jag även ideen att ta en extra titt i regelboken för att det inte ska hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga till mina vänner att detta var emot reglerna eller så hade jag kunnat lämna senariot för att undvika att göra något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår nu att det leder till alvarliga konsekvenser om man rör döda kroppar som inte befinner sig vid ens gänghus och jag har även kollat på reglerna och läst igenom regel 5.2 E Hantering av döda kroppar. och nästa gång så vet jag att döda kroppar inte får röras

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag är fullt medveten om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka