Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild (84).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot reglerna, Suntförnuft och MetaGaming, och det är oacceptabelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stormade ett gäng som heter vendetta När vi kom in så blev nästan alla i mitt gäng dödade, men jag lyckades kidnappa bossen av gänget, Jag körde hem till vårat gänghus och gick ner till källaren med honom, när vi va där nere och pratade med honom så hade jag delat min skärm till hela mitt gängs vc, och eftersom det var en boss jag hade kidnappat så ville alla se, så alla började hoppa över till den vc jag delade skärm i, så det var några som hade överlevt från stormningen som kollade på min skärmdelning och kom ner till källaren, och när de kom ner så märkte jag va dum jag va att jag delade skärm från hela början och jag ångrar mig grovt, Sen under kidnappningen så ville jag förhandla om döda kroppar då de ringde min vice boss och sa till han att kropparna var döda, så jag ville få tag på kropparna för att ta de till sjukhuset, men det är orealistiskt att man tar DÖDA kroppar till sjukan, de funkar inte så då de är DÖDA. jag kallade han för "duktig vovve! och det var riktigt 12 årig beteende som du sa roziii, och jag märkte det efter att ni pratade med mig i sup.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som begick regelbrott, och ingen annat, jag måste få mina konsekvenser, men jag hoppas att jag kan få en ny chans då jag har suttit o tänkt på regelbrotten jag gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tyvärr blivit bannad många gånger angående krim rp, men jag har blivit bannad för Brist På Social Rp. Jag har lärt mig av det misstaget och det har inte hänt igen efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, Jag hade kunnat bete mig som en vanlig och uppvuxen människa och tänka innan jag säger något då det är sunt förnuft att fråga om döda kroppar, och att kalla något för vovve är heller inte acceptabelt då folk kan ta imot det på olika sätt. och absolut INTE dela skärm i någon vc när man rpar för att man bryter mot regeln MetaGaming.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, jag har lärt mig att man absolut inte delar skärm när man rpar samt att man inte får förhandla om döda kroppar då det är sunt förnuft, och att man inte kallar folk för vovvar då det är 12 årig beteende som roziii sa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka