Nekad Erraplayer | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erraplayer

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199366768476/

Ditt Hex-ID: 110000153d5875c

Vad är din discord tagg? Blabban

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Oklart? jag står med på ett montage alltså får shoutout och så blir jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. philip skrev vad tycker ni om skantz?, då skrev jag det är väl inget fel med han?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att dem var en felaktig ban då jag själv var med på ett montage alltså blev shoutuad och då tror ju ni såklart att jag också kommer lägga upp ett montage eller kör med fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har såklart blivit bannad men aldrig gjort om mina fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sagt till han att inte göra montage eller sagt att jag inte vill bli shotoutad i ditt montage. Men jag kunde ej säga emot eftersom jag inte visste att han la ut ett montage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer säga att jag inte vill vara med på ditt montage eller att dem inte ska lägga ut montage och shotuta mig då dem kommer tro att jag också fuskar då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Sätter som Eskalation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka