Nekad Erkaan | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erkaan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erki Oskarsson

Vad är ditt discord namn? Erkaan#1100

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Erkaan Escobar. Erkaan föddes i en fattig liten familj i Rinkeby, hans pappa lämnade när Erkaan var två år och ville inte ha kontakt med någon i familjen. Erkaan hade en tuff uppväxt och hans betyg i skolan var dåliga. När Erkaan var 13 år blev han springpojke i ett gäng som fanns i hans område. Skickligt klättrade han snabbt i branschen och blev ledare för ett gäng vid 18 års ålder. Men han kände alltid att han inte ville vara kriminell, och han var inte heller lämplig att vara kriminell för den delen. Mitt under ett stort gängkrig där Erkaan sköt ihjäl 2 personer så tappade han sin ena handske
polisen hittade den, de fick reda på vems det var, sedan visade de direkt vilket gäng det var, alla i gänget förhördes och Erkaan dömdes för mord. Det var när han satt i fängelset som han insåg att han ville bli polis, och han övervägde att lämna gänget, och han gjorde det. Han började plugga till polis så fort han kom ut ur fängelset. Sen kom den stora chocken Erkaan kunde inte bli polis pågrund av hans förflutna. han blev helt förstörd och började knarka han gjorde allt för knarket. Erkaan insåg att knarket inte var bra för han så han slutade knarka det var ett tufft beslut men han gjorde det. Nu håller Erkaans gamla kriminella vänner på att pressa han att starta ett nytt gäng. Vi får se vad som händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Bra rollspelande samt flera olika roliga scenarion, Och kommer rekommendera denna server till flera av mina vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska försöka göra så man själv vinner scenariot utan att man inte ska bry sig om man själv vinner eller inte.

Hur hittade du Unive? Igenom vänner och det är ju sveriges största fivem server så inte så svårt att missa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka