Eriksson | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Användarnamn: Eriksson

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin Eriksson

Vad heter du på discord? Eriksson#4006

Ange ditt födelsedatum 8 November 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer kunna spela väldigt mycket nu under sommaren då jag inte har någon sysselsättning. Jag kommer kunna vara inne och spela / ta ärenden i discord mellan 14.00 - 01.00 varje dag. Och kommer även kunna spela mer på helger. Detta kan variera vissa dagar men då kommer jag informera om detta!

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle först och främst fokusera på att hålla ordning i discord (Då jag har 2 skärmar är det hyfsat enkelt) Men kommer även specca folk oavsett om folk skrivit report eller inte då vissa saker hinner hända innan folk reportar det. Jag skulle försökt lösa varje situation så att alla går iallafall hyfsat nöjda med lösningen då alla inte kommer att gilla alla beslut. Men som sagt skulle försöka göra så att alla blir nöjda. Går inte det får man försöka gå på det som finns/ det man sett. Om jag såg en /report ingame så skulle jag gett mig själv noclip sedan hade jag tpat till idt som stog på reporten och kollat vad som hänt och om det fortfarande pågår. Är det ingenting som pågår fortfarande så kan man fråga om dem vet id på personerna och även fråga om dem har video då det underlättar att förstå situationen. Om det inte finns video och om han säger att personen har vi säger id 2 så kollar jag om id 2 är i närheten av händelsen och kollar om han ens kan varit inblandad så inte han är i t.ex paleto och den andra är mitt i stan. Men är han inom rimligt avstånd skulle jag be båda sätta sig i support i discord och pratat med dem och frågat om någon har video. Finns det ingen video så får man ta det så bra som möjligt efter omständigheterna genom att lyssna på ena personens historia och sedan den andra. Så kan man kolla om dem stämmer överrens och beslutar därefter vad som ska ske. Om någon rapporterar att dem blivit av med en pistol skulle jag personligen kräva video då folk kan ljuga för att få en pistol.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff/ägare på en del sevrar. Men nämner dem jag har varit ägare på TheLostCity Roleplay , Sydsvenskan Roleplay , illuminati Roleplay

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har Ägt 2 servrar tidigare. Samt att jag har varit delägare på 1 server

Vad kan du om skripts? Jag kan grunderna inom lua scriptning.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff då det finns så många spelare och det blir svårt för staffs att hänga med och jag gillar servern och folket på den. Jag skulle vilja bli staff för att jag vill hjälpa servern till det bättre samt att jag vill hjälpa till att få bort alla trollare innan dem förstör för mycket. Jag skulle gärna vilja specca folks scenarion och låta dem spela klart scenariorna och sedan inflikat vad man kunde gjort bättre samt vad jag tyckte var bra. Då det kommer på längden utöka rp nivån väldigt mycket att bara inflika med små grejjer under scenarion. Jag skulle vilja bli staff för att se till att rp nivån höjs samt att jag skulle vilja vara en av dem som hjälper till för det är en sån person jag är. T.ex om det blir missuppfattningar osv att lösa det med personerna som är inblandade är väldigt skönt. När man kan komma på en lösning som alla tycker om. Jag kommer specca väldigt mycket och bli av med trollare / folk som förstör genom att först kolla om jag ser något ser jag ingenting så om någon har video kan jag kolla på den sedan kan jag t.ex be personen komma in i support på discord och fråga vad hans tankar om trollandet är. Då det kan se ut på ett sätt för oss men han kanske tänker annorlunda

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? TheLostCity Roleplay ! Ja det är jag redo att göra.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja det är taget!

Senast ändrad:
Beskriv gärna lite mer på det du redan beskriver under "vad skulle du göra om du blir staff", alltså utveckla ditt svar ytterligare, beskriv hela scenariot och hur du hanterar det, då visar ditt svar på vad du kan om staff-yrket (alltså dina tidigare erfarenheter).

Även under "varför vill du bli staff", det finns potential att utveckla ytterligare genom att beskriva hur du kommer att få bort alla trollare samt vad du kommer att bidra till och varför just du ska bli utvald av alla ansökande.

Annars ser det bra ut, finns lite att skriva om men helt klart en bra ansökan trots att den är kortfattad!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Staff intervju har hållits med sökande och utifrån skriftlig och muntlig ansökan har beslut tagits med godkännande. Välkommen till staff teamet ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka