Nekad Eriklin | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linboy

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
97
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ange ditt födelsedatum 2 April 2007

Vad heter du på discord? Linboy#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag:
13:40-22:00
Tisdag:
14:00-22:00
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
14:00-00:00/03:00
Lördag:
10:00-00:00/03:00
Söndag:
10:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Januari 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som en servervakt skulle jag såklart kicka/banna alla som gör dåligt för att dom ska lära dig och göra det bättre nästa gång så det blir bättre rp. Det är typ ända svaret som finns. Som en servervakt ska man inte patrullera och kolla om folk gör fel, som staffs gör. Målet med servervakt är att man ska röra sig som helt vanligt förutom att om du ser på nått fel så ska du inte reporta, du ska klippa och kicka/banna dom. Jag skulle även pratat med dom jag bannar/kickar i discorden eller i lokal ooc, så dom fattar varför jag tog detta beslut.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tyckte det var roligt att hjälpa servern genom att få bort alla lallare så folk kan ha bra scenarion. Jag märker även otroligt mycket fel på servervakter idag och om jag blir servervakt så kan jag lära dom hur man gör rätt så dom lär sig till nästa gång

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få bort alla lallare och få in nya personer. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. På så sätt kommer jag utveckla servern med rp nivå och fortfarande hålla en stabil spelar bas, om inte den blir bättre. Och om jag gör så folk får ett straff och dom verkligen älskar servern då kommer dom inte göra samma misstag en gång till för dom vill inte bli straffad för det, då så gör dom rätt nästa gång och det blir bra för alla. Jag kommer dva alla onödiga bilar som är dumpade på vägen för att minimera dsyncen då blir det bättre för många.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en person med otroligt bra rp nivå och är trevlig. Jag är otroligt aktiv och kommer hålla mycket koll och lära folk rp. Jag ska få bort alla spelare som förstör rpn på servern. Som jag nämnde där uppe kan jag minska på dsync genom att dva alla onödiga bilar som står vart som helst, om jag ser en så kommer jag dva den direkt för det är otroligt tråkigt när man bara dumpar sin bil istället för att rpa och rädda den genom att ringa falck eller nått. För detta förstör för alla genom att det skapas dsync.

Varför vill du bli servervakt? För att jag är en person med otroligt bra rp nivå och är trevlig. Jag är otroligt aktiv och kommer hålla mycket koll och lära folk rp. Jag ska få bort alla spelare som förstör rpn på servern. Som jag nämnde där uppe kan jag minska på dsync genom att dva alla onödiga bilar som står vart som helst, om jag ser en så kommer jag dva den direkt för det är otroligt tråkigt när man bara dumpar sin bil istället för att rpa och rädda den genom att ringa falck eller nått. För detta förstör för alla genom att det skapas dsync.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggleid, revive (id)

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag hade precis börjat och blev bannad 2 gånger powergaming och en gång för att jag tog en polis bil men jag har bättrat min rp extremt mycket sedan dess

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka