Accepterad ErikArvidsson | Medlem ansökning [CHALLE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ErikArvidsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198858438720/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik (Arvidsson)

Vad är ditt discord namn? ErikArvidsson

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 1996

Berätta om din karaktär. Jag heter Erik och är 24 år gammal. Min mamma heter Mia Arvidsson och min pappa heter Johan Arvidsson. De skildes när jag var 6 år gammal. Jag har haft det tufft i skolan men ändå så har jag fåt hyfsat bra betyg. På min fritid så läser jag om poliser lagar och allt sånt, för min dröm var att bli polis sen jag var 4 år gammal och jag hade en polis T-shirt som ser ut som polisens uniform.
Ett annat intresse jag har är fotboll, mitt favorit lag är Inter. Jag är väldigt glad/positiv av mig. Senare i livet tänkte jag mycket på själv mord men jag drog tillbaka mig själv och gick till ett polis gymnasium 5 år gick jag där under tiden jag gick där så tog jag även mitt id och körkort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är mogen och kan ta kritik och är intresserad av denna servern. jag kommer också bidra ett seriöst och roligt rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag har hört väldigt bra rykten om denna server tex bästa rp server 2021. Det är klart att man vill spela på denna servern då.

Hur hittade du Unive? en kille på tiktok han heter: cosmo_bt

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna göra så många roliga, intensiva, lång dragna. scenarion och att träffa olika personer på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? inte riktigt förutom att börja träffa så många nya personer som möjligt på dc och fivem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka