Nekad Erik krarlsson | Medlem ansökning [9bit] [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199064830776/

Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? LarsTheoOlof`#0405

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. jodå erik karlsson är ganska ny i staden och han gillar bilar han vill ha en nissan gtr hans dröm jobb är sjukvårdare han är en snäll och rättvis person han är en omtänksam kille med mycket humor och hans mamma och pappa dog när han var han var 5 han är 29 år och han gillar och ta en öl med polare och han är bra på bil körning han tog körkort vid 16 års ålder och han har en vän han är världens snällaste mot erik som han åker på road trips, när erik vaknar tar han alltid en morgon kaffe och sen klär han på sig sen hoppar in i bilen och åker till jobbet han hoppade av skolan och började jobba som slaktare han känade upp pengar till 30 000 så han kunde köpa en mopped som han dagligen åker han är en livs njutare han älskar sitt liv det är det bästa som finns tycker han lever för sport, bilar, jobb och alla kompisar han är snäll mot alla djur och människor han försöker och komma in på sjukvården och han vill bli brandman eller polis när han var 12 men nu vill han bli sjukvårdare för att skapa ett bättre samhälle

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en person som brinner för rp sunt förnuft gör allt bättre och power eller meta gaming är skit tråkigt så jag vill spela på servrar med bra rp och gaming jag spelar unive ofta och jag har ofta inga och spela med jag hittar jätte mycket mer i rp som jag sen blir kompis med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla jobb människorna hur unive bygger upp rpn och får det till en bättre plats med folk som kan rp`a seriöst med suntförnuft

Hur hittade du Unive? min bror sa att han tror attjag kommer gilla unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med unive är att bli så bra som möjligt inom rp och att kunna jobba som sjukvårdare eller brandman.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett bra jobb som t.ex brandman eller eller sjukvårdare och bli ännu bättre på rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har spelat på ssh rp en gång men annars spelar på unive bara

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 100%

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka