Accepterad Erik krarlsson | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064830776/

Ditt Hex-ID: 110000141d65338

Vad är din discord tagg? Alchemy120#0838

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: powergaming & spawnmenu abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet/tror att det var för att jag åkte min bil som redan var skadad, gjorde en lätt krock ungefär vid arbetsförmedlingen, jag streamade även under detta men i alla fal, jag hade planerat att byta karaktär för att jag ville rpa på min andra karaktär men innan jag skulle byta ville jag åka rumt lite, sen krockade jag in i en liten kant och snurrade ett varv, detta gjorde att jag skulle rpa lite ont men inte så mycket eftersom att det inte var en så grov krash, det värkar som att min vc inte funkade då jag rpade på skadorna men han hörde inte, så antigen missade jag att trcyka ner push to talk eller så hörde han inte mig, som sagt hade jag planer på att byta till min andra karaktär och skrev spawnmenu lite för sent innan scenariot var helt slut, och det kallar han spawnmenuabuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag åkte min rykande bil och jag körde lite snabbt och krockade lätt in i en kant som gjorde att min bil gick sönder, efter det så värkade det som att jag inte höll in knappen eller liknande, staff kunde inte höra mig i alla fal, jag vet att jag pratade men förstår hur det såg ut från hans perspektiv altså pwg för att han inte hörda mig rpa på skador, eftersom att det inte var en grov krok kände jag inte att det var nödvändigt att skriva ut tillexempel att jag har on i nacken, detta var fel av mig och borde gjorts endå trots att det inte var så grov krash, innan detta hade jag planerat att byta till min alt karaktär, där jag tänkte rpa lite för att koma igång med den, hur som var jag lite väl snabb att byta karaktär jag förstår att det var fel och att jag skulle ha spelat ut scenariot till 100%, vill bara påpeka att jag ska vara med vaktsam och rpa på en bättre nivå fel av mig hoppas ni förstår att jag ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var ett bra andlednig till att bana mig men jag tycker att det var en för lång ban i detta fal 7 dagar, tar hänsyn till det och det kommer inte att bli denna nivå av rp från min sida igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade en dålig dator vid det tillfälet så jag kunde inte se kartan, alt var osynligt, då råkade jag köra på någon utan att jag märkte det och fick där med ban för vmd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stannat kvar på platsen nån minut till för att spela ut hela scenariot innan jag bytte karaktär, skulle även varit tydligare med att rpa på skadorna, förstår att jag gjorde fel men hoppas ni är villiga att låta mig forsätta rpa så bra som möjligt utan något form av regelbrott, hade även kunnat spela ut scenariot genom att rpa klart men även gå till ett ombråde där jag kunde ¨sova¨ sen efter det byta till min andra karaktär

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja man ska altid rpa på skador oavsätt vad och slutföra scenariot innan man stänger av eller gör spawnmenu, inte häller bli iriterad när man vet att man har gjort fel, även lyssna på staff och vara extra noga med reglerna som pwg och liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100% och låvar att detta typ av regel brott inte kommer hända igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka