Nekad Erik karlsson | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? festis123

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Teo karlsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, trevlig och lätt att prata med.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: : Att få många vänner och sen få träffa nytt folk på servern för har inte varit inne på länge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Lite allt möjligt som att vara polis om serevern behöver det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för att ha roligt och itte bara gå för att vinna. tex : man kan låta dom man mäter vinna för att ha ett längre och roligare sinario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång och jag lärde mig att aldrig hålla på o lalla igen utan att man alltid ska följa reglerna på servern !

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = random death match när man andra dödar utan anlednig. powergaming = om man tar skada utan o rpa på det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra rpare och har över 1500 timmar på fivem

Hej
Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat ansökan i tid.
I nästan ansökan behöver du utveckla frågorna: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: och Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka