Inaktuell Erik Egberg | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin2011

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: @Melvin

Ange ditt födelsedatum 16 November 2012

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff för att kunna hjälpa till på serven och bidra med min gemenskap här på unive. Och för att jag vill kunna hjälpa till med att göra Staff samtal och vakta serven från moddare och dom som inte kan bete sig som att säga saker som inte är lämpligt. Sen vill jag kunna bidra med min gemenskap via att ta support hålla koll spelare på serven Osv. Sen är det mest för att jag vill vara med i Staff teamet och kunna hjälpa till med Staff saker.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Alltså jag tycker att allt är perfekt det är inget som funkar dåligt kanske att mer unga ska använda voice Change men annars är jag nöjd med allt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag med övriga Staff teamet ska samarbeta via att alltid hålla en bra gemenskap via att snacka ihop oss och lösa problem som att speca spelare via att snacka med dom om lite folk som dom kan hålla koll på. Men framför allt att alltid snacka ihop oss till en bra punkt som vi kommer överens om något bra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agera professionellt?. Jo du som Staff ska ju alltid hålla en trevlig ton till alla spelare men framför allt alla andra i Staff teamet du ska alltid samla på dig så mycket information innan du utför något. Men du ska alltid kunna Rpa på ett bra sätt även om du gör Staff arbete så måste du ju underhålla alla andra spelare vi att alltid hålla en bra gemenskap typ som att gå runt snacka med folk men du ska inte gå runt och säga saker som inte är tillämpligt bara för att du bär en Staff roll utan du bär ju ett ansvar över att både hålla koll men ändå försöka samla på dig så mycket info som möjligt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart fortsätta Rpa men jag kommer fortfarande hålla koll på spelare vid andra tillfällen via att speca dom ibland men jag kommer inte gå runt direkt och skryta om min roll. Jag kommer kunna balansera detta mellan mitt privat liv och mitt Rpa jag kommer kunna ta support vid alla tillfällen på ett professionellt sätt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har gått från Unive men nu är jag tillbaks och ska satsa på Unive nu jag har spelat på Unive sen i november.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag jag har varit Staff på många servrar har varit allt från Mod till SR Admin men jag har ganska mycket kunskaper inom Staff området skulle jag säga.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag har inget Problem med att hamla på det området som jag nu hamla på jag är tacksam för något iaf!!

Användaren är inte medlem i Discord Servern eller angett felaktigt Discord användarnamn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka