Accepterad Erik Börjesson | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2006

Vad heter du på discord? H54#9761

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela väldigt mycket varje dag om då jag inte ska iväg eller något sånt.
Måndag: 14.40-21.30
Tisdag: 14.40- 21.30
Onsdag: 14.40- 21.30
Torsdag: 13.35- 21.30
Fredag 14.00- Ungefär 02.00
Lördag 07.00- 02.00 om inte mer
Söndag 07.00- 22.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle verkligen blivit jätteglad. Men om folk skulle lallat och hållat på så skulle jag svbannat dom/ kickar om dom bara skulle göra något litet. Men liksom om dom skulle ha hållt på mycket så skulle jag bara vilja få bort dom från servern så det inte förstör servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa till på servern så det blir bättre rp och mindre lall då det är väldigt mycket lall nu för tiden. Jag vill även bli servervakt så jag kan hjälpa till mycket på servern osv. Det är också att jag har spelat här väldigt länge och tycker att det är väldigt kul. Och att jag slipper skriva /report hela tiden eller /help.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna hjälpa folk så dom kan må bra och jag med. Iallafall jag tror jag kommer göra så att Unive får mycket bättre Rp och mindre Lall då det är väldigt mycket Lall just nu på Unive. Jag skulle även göra så att Unive blir tryggare för andra. Jag skulle även kunna göra så att inte staffsen behöver jobba / slita så mycket som dom gör nu så dom också kan få ta det lite lungt osv. Om jag skulle bli servervakt så skulle jag göra servern till en bra server och bra Rp och mindre Lall Och göra det tryggare för andra.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har spelat på Unive länge och vill äntligen kunna hjälpa folk utanför mitt jobb så dom kan känna sig glada och att jag kan göra detsamma. Då jag vill få bort lallandet och bättre Rp då Unive kan bli väldigt väldigt stor och få in jätte mycket spelare. Jag har även bra Rp och lallar inte. Jag försöker absolut mitt bästa för att inte göra något fel som gäller med reglerna då. Jag tycker jag borde bli servervakt för jag vill hjälpa till på servern.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har bra rp och att jag vill kunna hjälpa till på servern så unive får bättre rp och mindre lall. Så fler kan börja känna sig mer tryggare osv. Jag gillar även att hjälpa till folk som har det svårt på servern och inte kan så mycket. Jag jobbar även på AutoExperten och alla som jobbar där och kommer dit för att trimma bilar så säger dom att jag verkligen hjälper till folk och att jag är snäll så jag tycker faktiskt att jag borde passa till servervakt och det skulle nog flera göra också. Och att jag har spelat här länge och vill hjälpa till Så folk kan känna sig mer tryggare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte så bra koll men jag kan några tex /noclip , /spec , /sq sen typ /bringid / kick id / svban / freeze id men det går ju alltid och lära sig mer saker om man tänker så. Jag vill även hjälpa till på servern så unive kan få bättre rp och mindre lall.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad för sunt förnuft då jag var väldigt ny till spelet och inte visste vad det var för något då jag driftade lite för mycket. och att jag vart bannad för sunt förnuft igen då jag körde i 150 i stan då jag hade väldigt bråttom men då ska man ju endå it åka fortare så det var bara ett misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och kommer aldrig att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka