Accepterad erik andersson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erik andersson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? men tjena#4693

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter erik andersson han växte upp i en rik familj han fick många saker av sina föräldrar som han inte ville ha för att han ville känna sina saker på egen hand utan att få massa saker han ville jobba ihop som hans farfar gjorde men hans klasskamrater tyckte att han var konstig för att han inte ville ha en massa saker tex iphone 14 och sportbilar nu är erik 20 år och går i sjukvårdsskola och får alla a och klarar skolan nu har han flyttat till en annan stad och vill bli medborgare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa folk som dör eller om deras hus brinner och bättre rp och ska vara aktive göra så att serven ska bli bättre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? eget bästa. t.ex jag ska inte åka och döda någon för att ta hans grejer. Då har jag enbart förstört för andra och bara tänkt på mitt eget bästa. Det motsvarar till dåligt RP. Man ska endast se till så att alla har kul och att man inte förstör någons upplevelse på servern. Man måste även tänka på att följa serverns regler

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar det och jag vill också göra det

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka