ericsson!1 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ericsson!1

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie ericsson

Vad heter du på discord? ericsson#0944

Ange ditt födelsedatum 16 December 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? må 16-22
tis 16-22
ons 16-22
tor 13-22
fre 13-01eller 02
lör 13-01 eller 02
sön 12-22

Berätta om dig själv jag är en grabb på 13 år och spelar varje dag minst 7 timmar typ och spelar på unive hela tiden. jag är uppfödd i luleå och bord där just nu med. jag går i 7an på en skola på björx i lueå men är inte så bar i skolan. har inga sjukdommar heller vad jag vet och bor med mamma en vecka och pappa en vecka. jag har en lillasyster en lille bror en store bror. jag gillar att åka slalom vara med tjejer och kompisar. ska även pröva på golf nu i sommar. jag har gått i fotboll innebandy och även hocky som liten. mina föräldrar skile sig då jag var nyfödd typ. ahr en bonus mamma och en bunos pappa tror jag iaf. men i skolan är jag inte det bästa barnet fått några f på prov osv men det har jag fixat. har speltid mellan 17-19 men sen får jag spela igen och mellan 17-19 måste jag pluga eller göra något fysiskt. jag började även spela som liten på ps2 och gta på xbox 360 då jag var 8. sen då jag blev 10 fick jag min första dator och spelade csgo i 2 år ungefär sen började jag med gta och märkte att det laggade och då bästämde jag mig för att köpa ps4a och började lira gta o forre dära. efter ett tag då forre vart känt så ville jag bli bra på det så fick en dator av min brosha och där började jag spela forre seriöst men det vart mycket upd och jag kunde inte spela det laggade för mkt så jag köpte en ny dator som jag har nu och den funkar utmärkt och efter ett tag då jag lessnat på forre så började jag gta och cs igen lanade många gånger och spelade mycket cs sen jag började på fivem på denna server och har märkt att den e bra o vill satsa på den.

Vad skulle du göra om du blir staff? skulle göra mitt bästa för att servern ska bli bra och banna alla lallare och sjöta mitt jobb som suport. sen skulle jag ta mycket suport äranden och försöka få så alla blir glada och nöjda över att ha mig som suport. skulle även kolla forumet ofta och hjälpa till dära efter som att det kommer in mycket banöverklagelser har jag märkt. och jag skulle gjort mitt bästa så allt blir rättvist. sen om jag skulle behöva hjälp skulle jag frågat en satff som jag vet kan grejerna och be om hjälp ibörjan iaf men sen kommer jag lära mig mer så då kommer jag hjälpa dom nya staffsen som kommer in på servern och hjälper till här.
sen kommer jag försöka göra så att serverns rp ska bli så hög sm möjligt och bra som möjligt genom att hjälpa till folk som behöver hjälp osv.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader har jag spelat på denna grymma fantastiska servern

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag har tröttnat på rpa och vill pröva på nått nytt och då tänkte jag att suport kan vara något för mig. sen vill jag även bli suport för att hjälpa servern så att alla blir glada och nöjda och få ut alla som är här för att lalla och hålla på förstöra servern rp. och få folk nöjda ingame och även ooc. sen har jag inget o göra på dagarna nu för tiden så jag vill bli suport så jag har grejer och göra. sen spelar jag jätte mycket på denna servern det är lite för mycket skulle jag säga. sen så vill jag skaffanya vänner i staff teamet efter som dom flesta är jätte trevliga och sköna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle få ut alla lallare alla som håller på att svamla på servern och försöka folk att bli glad genom det jag gör på servern sen få servern till en bättre plats att vara på och få folk nöjda. sen skulle jag bidra med många suport äranden där folk blir glada och nöja. kommer även vara trevlig i suport för vet hur det är att bli bemött otrevligt i suport. kommer inte heller bry mig om det är ett scenario där min kompisar är med kommer inte bry mig i det kommer behandla dom som jag kommer behandla alla andra på servern

Har du några tidigare erfarenheter? ja kan alla banns och sånt men sen kan jag inte så mycket mer än kommandon men är bra på att lära mig och kommer lära mig mycket. sen har jag en bror som e admin på denna servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /bring [id] då tpar man en grabb till dig
/kick [id] då kickar man personen från servern
/dv man tar bort en bil
/spec man specar
/freeze du gör så att personen inte kan röra sig
/noclip man flyger
/announce man skriver till hela servern
/sqlban [id] då bannar man en person
/tpm: du tpas till din marker på mappen
/sqlunban man unbannar någon
/goto [id] man går till en person direkt
/skin [id] för att ge folk skinmenu
/toggleid så ser man id över huvudet
/togglename så ser man namn o id
/setjob så ger man en något jobb
/sv så skriver man i svchat
/ooc så ser hela serven vad man skriver
/unfreez så tar man bort frys
/vehiclekeys tror jag att man får alla bil nycklar
/slay id så dödar man någon

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga alla grejer jag vill lära mig lär jag mig oftast

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på nån annan server eller har var tsuport på andra servrar

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej de finns det inte förutom att denna servern e den bästa i hela sverige.

MVH ERICSSON

DISCORD: ericsson#0944
ÖPPEN PM

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka