Accepterad ericsson!1 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ericsson!1

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie ericsson

Ange ditt födelsedatum 16 December 2007

Vad heter du på discord? svart challan#0944

Mellan vilka tider kan du oftast spela? må 16-22
tis 16-22
ons 16-22
tor 13-22
fre 13-01eller 02
lör 13-01 eller 02
sön 12-22

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader skulle jag väll säga

Vad skulle du göra om du blir servervakter? för att jag vill hjälpa servern och kicka ut alla lallare som håller på lalla. sen massa bilar som bara står och förstör rpn i unive. sen att banna folk som powergaming för ser sjukt många som krockar och inte bryr sig utan åker bara vidar utan att rpa på det. vilket får rpn sämmre. sen ser jag massa moncler som springer runt och slår ner folk mitt på stan utan anledning eller folk som vdm överallt vilket alla säkert tycker förstör rpn.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag har spelat på servern länge nu och känner att det är dags att kunna göra efekt i rpn ännu mer genom att få ut lallare och för att få folk att bli bättre på att rpa genom en kick varning eller en 30 min bann.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle bidra med att kunna dva bilar banna lallare eller ge dom en varning och be dom läsa reglerna om dom värkligen vill kunna rpa på den hära servern.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag vill kunna hjälpa staffsen med allt jobb som har och få det att minska med report hela tiden tex om en kille blir vdm eller rdmad och dör av det så kan jag ressa dom banna dom sen hoppa suport och ge om längre bann än vad vi server vakter kan ge.

Varför vill du bli servervakt? för att lätta på staffsens axlar och så dom ska kunna rpa mer för som staff så kan jag tänka mig att det är ganska tungt. sen vill jag bli server vakt för att vakta servern och få bra rp i den. sen för att jag har lärt mig alla grundregler så jag vet vad man får och inte får göra på denna servern. sen kommer jag inte svabusa som jag har sett vissa göra tex i ett scenario så tar nån bort en bil eller ressar sig själv vilket jag aldrig skulle göra eller kommer göra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan till exempel /kick [id] då sparkar man nån frånservern. /revive [id] då uplivar man nån. /svban [id] anledning då bannar man nån i 30 minuter. /dv då tar man bort nåns bil. osv men jag kan alltid lära mig mer

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad för fear rp och det var då jag var ny och inte viste nått sen suntförnuft då jag var ny och skulle hjälpa min kompis till sjukan och jag lootade han men det var it med mening. sen en gång powergaming då jag skulle köra men så krockade jag i dsync. sen en gång för att ha rdm då en kille spottade på mig och snacka om min mamma. sen för vdm en kille sprang ragt ut på vägen. sen för suntförnuft men det var fel kille dom bannade så jag skulle säga 5 st

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ det gör jag inte spelar bara på denna

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka