Nekad Erick Bosse | Ban Överklagan [Qativa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erick Bosse

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198852236500/

Ditt Hex-ID: 1100001352a64d4

Vad är din discord tagg? Hampix#0249

Vem var det som bannade dig? Qativa#4325

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kanske inte använde så mycket /sme som man kanske skulle behövt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså presic innan jag blev bannad så tog jag ut min bil från ett garage. För att han som bannade mig bannade mig typ en 15 minuter efter det väll hände så. Men vad det var som hände i sinariot som Qativa menade så körde jag ner till piren och var i den 2 kurvan ifrån pirn och så kommer jag där och får lite sladd på min bil medans en annan bil kommer och ska svänga upp för kurvan och så för mig så körde jag inte in i han men så skriver han /medvetslös i typ 3 sekunder och sedan byter han till något att han har och i kroppen och jag skriver att mina armar blöder. och jag rpar att jag har ont och det gör han också och sedan så frågar vi hur vi båda mår och sedan så säger han hej då och jag med och så fortsätter jag att åka mot piren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag vdmade inte för att han kom från ett håll och jag kom från det andra och så råkar vi köra in i varandra "fast för mig så körde vi inte ens in i varandra" men så att vi krokade som alla gör och sedan powergaming så rpade jag genom att jag skev /sme och att jag använde min röst till att låta som att jag har ont och efter ett tag så frågar vi hur varandra mår och han säger hej då och åker och då åker jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var typ 1 år sedan jag spelade på servern så kommer inte ihåg så mycket men jag kommer ihåg att jag ocxh några kompisar hålde på med någon bil som hade hydralik och hoppa upp och ner om och om igen. och efter det så lärde jag mig att man inte ska lalla så som vi gjorde då och att man ska tänka 2 gånger innan man gör något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vara så dum och gjöra det vi gjorde. och att man ska även tänka om innan man gör något .även nu och efter det så fattar jag ju hur dumt det igentligen var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag måste använda mer /sme i sinarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka