Accepterad Eric37 | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric37

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Fi3ktratt

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2009

Berätta om din karaktär. Steffe Sten, 24 år gammal, är en passionerad och driven fastighetsmäklare med en brinnande kärlek för ekonomi. Redan som ung växte han upp i en liten förort och fann tidigt en passion för siffror och affärsvärlden. Denna fascination ledde honom till att studera ekonomi på universitetet, där han tog sin examen med toppbetyg.

Efter sin examen började Steffe arbeta på en mindre mäklarfirma. Här utvecklade han snabbt en djup förståelse för fastighetsmarknaden och byggde upp en imponerande kundbas. Hans noggrannhet, skarpa analysförmåga och förmåga att förstå kundernas behov gjorde honom snabbt till en av de mest eftertraktade mäklarna i området.

Steffes intresse för ekonomi sträcker sig långt utanför arbetstid. Han spenderar många kvällar på att analysera marknadstrender, studera investeringsstrategier och hålla sig uppdaterad med de senaste nyheterna inom finansvärlden. Hans mål är alltid att kunna ge sina kunder den bästa möjliga rådgivningen, oavsett om de letar efter sitt drömhus eller vill göra en lönsam investering.

Med sin erfarenhet och passion för fastighetsbranschen är Steffe inte bara en mäklare, utan också en rådgivare och partner för sina kunder. Han tror på att bygga långsiktiga relationer och att alltid sätta kundens intressen i första rummet.

Steffe Sten är redo att ta sin karriär till nästa nivå och ser fram emot att bli en del av servern, där han kan fortsätta att hjälpa andra och utveckla sina färdigheter ytterligare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en spännande och realistisk rollspelsupplevelse inom fastighets- och ekonomivärlden genom min karaktär Steffe Sten. Som en erfaren fastighetsmäklare kan jag hjälpa andra spelare att köpa, sälja och investera i fastigheter på ett trovärdigt sätt. Min kunskap om marknaden och ekonomi gör affärsdiskussioner och förhandlingar intressanta och realistiska.

Utöver det ekonomiska och affärsmässiga bidrar jag också starkt till socialt RP. Jag är bra på att skapa kontakter och bygga relationer mellan spelare. Genom att hålla i fastighetsvisningar, budgivningar och investeringsträffar kan jag engagera spelare och skapa roliga och meningsfulla RP-situationer. Jag gillar också att delta i och arrangera sociala event som nätverksträffar och kundmöten, vilket gör att spelvärlden känns levande och dynamisk.

Med min karaktär på servern får spelarna en chans att uppleva fastighets- och affärsliv på ett sätt som gör rollspelsvärlden mer intressant och varierad, samtidigt som de får möjlighet att interagera och bygga relationer med andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna, utan skapa en bra upplevelse för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait, Sunt Förnuft, FEARRP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, men inte så mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka