Accepterad Eqvvy | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eqvvy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? eqvvy

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Hasse Björklund och han är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Hjälpsam och organiserad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är född i ett väldigt fint område men har ändå haft en tuff uppväxt. Han har haft det tufft i skolan och inte haft så bra betyg. Han har haft drömmar om att jobba inom bilar i hela sitt liv. Han kan ganska mycket om bilar och tycker att det är ett spännande ämne. Min karaktär satsar på att få ett bra liv med vänner och familj och att bo i en stor villåa. Hans största mål är att bli bilmekaniker då han vill uppleva sina barndomsdrömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat mycket rollspel innan så jag kommer att bidra med realistiskt spel. Jag kommer också bidra med att hjälpa folk som behöver det. Jag har mycket erfarenheter inom Fivem och jag kommer bidra med att vara så realistisk som möjligt. Jag kommer också att följa reglerna då jag har läst igenom alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om till exempel motstånaren har genomfört en bra plan inom något så ska man inte göra det som är bäst för sig själv hela tiden. Alltså att man inte ska göra det bästa för sig själv hela tiden.-

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag bröt reglerna på en annan rollspel server då jag sköt någon men då var jag liten och läste inte så mycket regler och jag lärde mig att regler är viktigt om man vill fortsätta spela.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska behandla folk med respekt och RDM och VDM är förbjudet. RDM är att man dödar någon utan andledning och VDM är att man till exempel kör över någon med sitt fordon utan andledning. Man ska också matcha karaktären med rösten och spela realistiskt,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack det var allt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka