Nekad Eprox | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eprox

Icke Medlem
Meddelanden
1,048
Reaction score
65
Vad ska gänget heta? Angels of Multi

Vad heter du i verkligheten? Mateo men kallas även Matte

Ditt födelsedatum: 8 Juni 2005 / 15 år

Hur ofta kommer du vara inne? Nu är det ju som sagt jul lov med vilket gör att jag inte har skola eller läxor så jag kommer kunna komma in tidigare och sova senare.
Men även när det är skola skulle jag säga att jag är extremt aktiv.
Just nu är min träning också inställd på grund utav Corona viruset och smitt spridningen osv.

Till exempel har jag 160 timmar de senaste 2 veckorna vilket gör att jag snittar 11 timmar per dag.

Men under skoldagar så kommer jag inte kunna vara aktiv under de tiderna nedan.

Måndag: 8:30 - 15:00
Tisdag: 8:30 - 15:30
Onsdag: 8:30 - 15:30
Torsdag: 8:30 - 15:30
Fredag: 8:30 - 14:55

Detta är tiderna jag kommer kunna och kommer att vara aktiv under lovet.

Måndag: 11:00 - 04:00
Tisdag: 11:00 - 04:00
Onsdag: 11:00 - 04:00
Torsdag: 11:00 - 04:00
Fredag: 11:00 - 04:00
Lördag 13:00 - 04:00
Söndag 13:00 - 04:00

Men ifall jag skulle säga på ett ungefär så skulle säga att på helger är jag är aktiv från 14:00 på dagen till 04:00 på natten med jämna mellanrum skulle jag såklart också ta pauser under dagen
När det är skola skulle jag säga att jag är aktiv från 16:00 till 01:00.
(Ibland mer ibland mindre).
som sagt kan det komma prov, läxor, familj, och andra saker i vägen som man ibland måste prioritera först.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har exakt 2,378 timmar på FiveM.

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Angelo Badham och han kommer ifrån Sverige då hans pappa var hel svensk och hans mamma. Hans pappa ägde en MC klubb som hette Lost Mc men tyvärr så gick hans pappa bort i en MC olycka. Därefter så ville Angelo gå i sin fars fotspår och därmed startade En Mc klubb som heter Angels of Multi, han bor i Multistaden, Angelo har alltid varit intresserad av att köra MC. Angelo är 28 år gammal och han är brunögd och på fritiden hänger han oftast runt med sina klubbmedlemmar och åker runt på sin MC. Angelo är en bestämd man och har mål han vill uppnå. Han driver även en illegal verksamhet, en vapenförsäljning som är kopplad till hans MC klubb där dom säljer från Pistoler till tyngre vapen, men Angelo är en smart grabb och vet hur han ska styra upp saker till exempel vill han inte att Angels of Multi någonsin skall kopplas till verksamheten utan Angels of Multi ska utåt vara ett så lagligt gäng som möjligt. Samt så ifall Angels of Multi någonsin skulle behöva göra något kriminellt så skulle Angelo aldrig göra något då han har folk som gör sådant för honom. Angelo har även en tatuering å sin rygg där det står just Anegls of Muti, det har även alla medlemmar i gänget.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag vet att jag har tiden samt RP,n som kommer att krävas för det och jag vill att det ska styras upp så snyggt och professionellt som möjligt och det vet jag att jag kan lyckas med. Jag har ju också extremt mycket erfarenheter inom RP då jag har 2,343 timmar på Roleplay. Jag har även en kille som inte blir bannad eller får varningar och med det syns det att jag alltid håller mig till reglerna och följer dom. Jag är även en RP,are som inte bryr mig om att vinna scenarion utan jag vill bara att det ska bli så utvecklat och så verkligt som möjligt. Jag hoppas på att jag får gänget så att även andra gäng ser hur ett gäng ska se ut och därmed kanske RP,n på alla gäng höjs. Jag kollar även extremt mycket på youtube när andra RP,ar och därifrån har jag fått mycket exempel på scenarion man kan göra som en MC klubb. Jag skulle säga att jag är en person som ifall jag verkligen vill lyckas men något så brinner jag för det och läger all min tid på det och det är exakt så jag känner om att få ta över Angels of Multi. Jag bryr även inte om pengar på Multistaden utan scenarion och RP,n därför vill jag även lägga ner alla mina pengar ingame på hojar och till gänget. Jag känner också att ifall jag skulle få detta gäng så skulle jag inte vara en person som bara lämnar efter några dagar eller veckor utan detta gäng är ett gäng jag vill driva länge och förbättra och få ett bra rykte. Jag vill inte vara gänget som alla känner har en dålig och tråkig RP utan tvärtemot så vill jag va gänget som folk tycker om att RP med eftersom att dom vet att gänget inte bara bryr sig om makt och att bara vinna varje scenario in till det sista. Jag har även mycket erfaren heter inom gäng då jag har varit med i ett antal men jag tycker helt ärligt inte att bossarna i gänget styrt upp det snyggt då utan det dom ville var att vinna scenarion och att skjuta, men det är inte det jag vill uppnå men gänget. Jag vill göra sådana scenarion som ingen annan tänker på till exempel att gå på fester och bara RP,a och därifrån kan man starta scenarion till exempel ett bråk som därmed utvecklas mer och mer. Jag vet också att det finns en annan MC klubb som till exempel Western Outlaws jag planerar till exempel att bygga upp scenarion med dom som en allians eller annat för RP,n skull. Jag har redan kommit på hur allt ska styras upp med gängregler och vilka kläder alla ranger kommer ha i gänget. Men jag vill att Angels of Multi ska bära våra västar med heder och visa vilka vi är. Jag vill inte heller sätta vissa som prospects och andra medlemmar bara för att jag känner någon utav dom OOC eller ogillar dom OOC, men dock vet jag att någon har extremt dålig RP och inte kan bete sig så kommer jag aldrig ta ner dom i gänget eftersom jag skulle lägga ner så mycket energi och tid på gänget vill jag inte att någon lallare ska komma och sänka gängets RP. Men som jag sa får man jobba sig upp IC med tillit och annat för att kunna höjas i gänget. Jag vill att MC klubben ska synas mycket utåt som Angels of Multi och att vi skall finnas extremt mycket överallt. Jag har samt varit på Multistaden extremt länge i över 6 månader. En sak som jag vill göra annorlunda från de andra gängen är att vi skall inte var efterlysta av polisen eller iallafall inte Angels of Multi, då ifall vi skulle göra en vapenförsäljning eller annat kriminellt scenario skulle vi inte bära Angels of Multi kläderna utan Angels of Multi ska vara så lagliga som möjligt. Men jag kommer bygga upp extremt roliga och utvecklade scenarion och så verklighetstrogna som möjligt till exempel detaljer i scenarion som kan förbättra det något extremt exempelvis ska alla i gänget ha en speciell tatuering 0och ifall man till exempel skulle backstaba det så kommer man självklart kickad och det kan man bygga upp ett scenario utav till exempel att man tar personen som backstabat gänget och skär ett X i hans rygg över tatueringen och sedan lämnar honom ute i skogen eller annat. En annan sak som också är extremt viktigt för gäng det är att det alltid hålls vid liv och inte dör ut sakta och det är därför det behöves en aktiv Boss med engagemang vilket jag verkligen kan nå upp till.

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har en person som jag har utvalt till Vice som jag vet har samma mål som mig alltså RP,n i gänget och inte bara vinna varje scenario. Jag vet också att personen inte heller blir bannade allt för ofta eller bryter mot regler. För sådana vice bossar vill jag inte ha i mitt gäng utan det skall vara vice bossar som brinner för det lika mycket som mig och som verkligen vill hjälpa mig bygga upp et gäng så professionellt och snyggt som möjligt och det vet jag att denna person kan. Men jag har även några som jag kommer att ha som medlemmar från start som får bygga upp sin tillit ingame och bli upphöjda. Resten av dom ska ska med i gänget ska ske via RP inget annat.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag vill att MC klubben ska ha en stor roll i staden och vi ska stå ut från det andra gängen med RP,n och vi ska ofta glid runt på våra hojar och skapa roliga och utvecklade scenarion. Angels of Multi ska ju enligt mig vara det mest bästa RP gänget då det ändå är det gänget som enligt mig på sätt och vis representerar Multistaden då det heter Angels of Multi.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Som jag a tidigare har jag varit Vice boss och medlem i några gäng men det har inte varit samma sak som det jag vill bygga upp nu och jag har inte haft lika mycket engagemang och brunnit för det andra gänget som jag gör för detta. Men jag har RP,at kriminell mycket i mina dagar på multistaden och därför har jag extremt mycket erfarenheter. Samt har jag också varit chef över många lagliga jobb och där får man också mycket erfarenheter. Sen så kommer mina 2,343 timmar på FiveM som också har gett mig extremt mycket erfarenheter. Jag har även åkt mycket MC och tycker det är extremt kul inom RP.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jo jag vill att folk ska se mig som en Boss som brinner för klubben och som har extremt mycket engagemang som jag kommer att ha.

Jag vill planera vartenda scenario i i det sista så det ska bli så bra som möjligt.

Jag kommer inte bara bry mig om makten som boss. Men det är viktigt att man vet hur man skall hantera makten som man kommer att få automatiskt.

Jag kommer som sagt hålla koll på alla medlemmar och vice bossar så dom sköter sig och inte begår regelbrott eller annat för sådana vill jag inte ha i gänget.
Jag kommer att styra upp allt snyggt som Boss och hålla koll på gänget hela tiden.
Jag vill inte vara en boss som utåt ser ut som en boss som bara vill ha makt och skjuta utan en boss som visar engagemang och har hög RP och som samt är rolig att skapa scenarion med och inte bara ute efter att vinna.

jag vill verkligen att andra gäng ska se upp till Angels of Multi och se vilket bra gäng vi kommer att vara och kanske till och med ta inspiration från gänget och förbättra sina egna RP

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Som jag sa ovan ska vi ha extremt hög RP och det ska ske snyggt och professionellt och hoppas att andra gäng kommer att ta inspiration från gänget och få ider och förhoppningsvis förbättra sin egna RP. Jag är en person som alltid följt alla regler in till det sista och det är något jag vill ska fortsätta, jag vill även att alla i gänget skall tänka som mig på den punkten och inte bryta på några regler.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Det kan ske kriminella scenarion på jätte många olika sätt. Men scenariot skall vara så utvecklat som möjligt och ske så snyggt och professionellt som möjligt. Men ett exempel är, vi säger att vi har haft en medlem i gänget som har backstabat gänget genom att sprida ytterst hemlig information. Då skulle vi som gäng samla oss vid vårat gäng hus och planera upp en plan ingame för RP,n skull hur vi skulle handskas med detta, vi säger att vi diskuterar och kommer fram till att vi skall kidnappa honom och sedan planera ut var vi gör därefter. Så vi sätter som sagt upp en bra plan och vi bytar kläder då Angels of Multi inte skall vara kriminellt utåt. Vi sätter upp två grabbar på två hojar som kommer att åka efter tre personer i en svar skåpbil och sedan tar vi personen på det smartaste stället men så bra RP som möjligt och sedan kör vi ut i en skog där ingen kan höra eller se oss. Därmed pratar vi med personen som läckt informationen om gänget och därmed kickar vi honom ur gänget på plats och sedan går bossen fram till honom och tar fram en kniv och skär ett djupt X på hans rygg över hans gäng tatuering, sedan när det är gjort så slänger vi honom i en buske och vi sticker därifrån. Men som sagt kan scenarion ske på olika sätt ifall han till exempel skulle ha dödat en annan medlem kan man göre ett grövre scenario med en Avrättnings ansökan och avrätta personen via ett roligt och snyggt scenarion. Det till exempel kan ske via ungefär samma sätt men att man hugger halsen av honom och sedan slänger honom ner i en buske eller någon flod för att ingen skall hitta honom och vi ska åka fast. Jag har märkt att många andra gäng vill åka fast för att det är kul med biljakter osv men jag tycker att det är extremt dålig RP att vilja ha polisen efter sig så vi kommer göra allt kriminellt så lowkey som möjligt och biljakter och annat får komma utav sig själv men det är något man skall undvika och inte försöka få. Sen kommer vi också tänka verklighetroligt med konsekvens tänk till exempel kommer vi inte göra bankrån då vi kan åka fast och det inte är värt det.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer ju som sagt att RP,a med mina medlemmar extremt mycket och dör märker jag hur deras RP är och ser jag att något är fel så säger jag till hur dom kan förbättra det. Samt ifall jag ser att en medlem spelar inte någon roll vilken position blir bannad eller får varningar allt för ofta vil jag inte ha dom i mitt gäng då mitt gäng ska vara uppbyggt utav bra RP,are och inget lall eller reglerbrytande överhuvudtaget. Samt så kommer jag har mycket bra konkat med vice bossarna som därmed kommer hjälpa mig hålla koll på folk så dom sköter sig utav reglerbrytande eller annat. Men jag skall alltid tänka på att vice bossarna också kan göra fel och det är därför jag kommer att hålla koll på allt och alla som är i mitt gäng. Men såklart kommer jag försåt ifall någon också gör fel för man lär ju sig som sagt utav sina misstag. Men ifall någon bryter mot regler allt för ofta så kommer det inte att vara acceptabelt. Men från första början kommer vi bara ta in folk som vi vet sköter sig och har hör RP nivå och därför kommer förmodligen detta inte hända.

Hur hanterar du kritik? Det kommer att bero på vilken sorts kritik vi pratar om, men ifall det är konsekutiv kritik kommer jag ta åt mig och försöka förbättra det personen har sagt. Jag tycker själv att kritik är en extremt bra sak för att kunna förbättra saker som RP eller annat. Så ifall jag skulle få kritik skulle jag se det som en chans att förbättra något inte att bara bli sur och känna annat. Jag menar alla kan göra misstag och då är det bra att andra ser det så du kan ändra på det och istället förbättra det. Det är så jag ser och hanterar kritik.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja det skulle jag såklart göra har spelat här i över ett halvår och tycker det är extremt kul att spela på Multistaden vare sig ifall jag får en chans till gänget eller inte.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag har inte spelat på någon annan server sedan jag började spela på Multistaden och kommer inte heller att byta server.

Har du läst våra Regler? Som jag sa tidigare kan jag alla regler fullt ut. Ifall jag av någon anledning inte skulle kunna reglerna skulle jag skämmas. :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka