- Meddelanden
- 1,048
- Reaction score
- 65
Användarnamn: Eprox
Vad är ditt namn i verkligheten? Mateo
Hur gammal är du? 2005-06-08 / Alltså 15 år gammal /
Vad heter du på discord? Eprox#7527
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Ja just nu är det som sagt Sommarlov och jag har väldigt mycket tid och är aktiv i discorden och ingame samt på forumet. Även när det inte är sommarlov är jag aktiv nästan hela tiden då jag har väldigt mycket fritid.
Jag tränar på:
Tisdag: 17:30 - 19:00
Torsdag: 17:30 - 19:00
Lördag: 12:00 - 13:30
Söndag: 12:00 - 13:30
Annars är jag aktiv hela tiden
Men jag skulle säga att jag är aktiv från 10:00 till 07:00 nu på sommarlovet
När det är skola är jag aktiv från 16:00 till 02:00 typ
Ibland mer ibland mindre.
som sagt kan det komma prov läxor familj och andra saker ivägen.
Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt aktiv och Trevlig.
Jag är bra på att lösa ut problem och jag vet hur jag ska reagera i olika situationer då jag har varit servervakt och staff innan.
Jag tar rollen väldigt seriöst och kommer inte abusa osv.
Jag vet hur man ska arbeta som servervakt t.ex. ifall någon gör något grövre så ska man klippa och skicka in till staff sedan kicka dom så att dom inte bara blir kickade utan att staff kan banna dom för det dom gjort. Medans ifall dety är något mindre t.ex. att dom inte kan bete sig eller småfel så kan man kicka dom.
Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa till på servern och se till så rp,en är bra och att alla regler följs och för att ingen ska känna att servern är oseriös osv.
För att folk inte ska tro att dom kan lalla runt och att inget ska hända.
För att hjälpa till och för att försöka göra servern till en bättre server än vad den redan är!
Är du whitelistad på serven? Ja det är klart!
Har du varit bannad på serven förut? Aldrig blivit Bannad
Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte bara multistaden som gäller för mig
Vad är ditt namn i verkligheten? Mateo
Hur gammal är du? 2005-06-08 / Alltså 15 år gammal /
Vad heter du på discord? Eprox#7527
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Ja just nu är det som sagt Sommarlov och jag har väldigt mycket tid och är aktiv i discorden och ingame samt på forumet. Även när det inte är sommarlov är jag aktiv nästan hela tiden då jag har väldigt mycket fritid.
Jag tränar på:
Tisdag: 17:30 - 19:00
Torsdag: 17:30 - 19:00
Lördag: 12:00 - 13:30
Söndag: 12:00 - 13:30
Annars är jag aktiv hela tiden
Men jag skulle säga att jag är aktiv från 10:00 till 07:00 nu på sommarlovet
När det är skola är jag aktiv från 16:00 till 02:00 typ
Ibland mer ibland mindre.
som sagt kan det komma prov läxor familj och andra saker ivägen.
Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt aktiv och Trevlig.
Jag är bra på att lösa ut problem och jag vet hur jag ska reagera i olika situationer då jag har varit servervakt och staff innan.
Jag tar rollen väldigt seriöst och kommer inte abusa osv.
Jag vet hur man ska arbeta som servervakt t.ex. ifall någon gör något grövre så ska man klippa och skicka in till staff sedan kicka dom så att dom inte bara blir kickade utan att staff kan banna dom för det dom gjort. Medans ifall dety är något mindre t.ex. att dom inte kan bete sig eller småfel så kan man kicka dom.
Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa till på servern och se till så rp,en är bra och att alla regler följs och för att ingen ska känna att servern är oseriös osv.
För att folk inte ska tro att dom kan lalla runt och att inget ska hända.
För att hjälpa till och för att försöka göra servern till en bättre server än vad den redan är!
Är du whitelistad på serven? Ja det är klart!
Har du varit bannad på serven förut? Aldrig blivit Bannad
Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte bara multistaden som gäller för mig