Vidare till intervju Epple | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Epple

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? eppleee

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Kronsson 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Kreativ, Nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johans bakgrund är väldigt mörk då han sen tidigt ålder fastnade i kriminaliteten. Han började sedan jobba som mekaniker och har fortsatt som det ända tills nu. Framtidsplanerna för Johan är att försöka få in han som polis. Han har som tur inget i brottsregistret trots sin bakgrund. Om inte polisyrket är något som fungerar tror jag att de kan bli att gå tillbaks till gamla varnor med han och bli kriminell igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp, varför den är bra och rolig är för att jag brukar vara kreativ med min rp och jag brukar försöka ta med så många som möjligt i scenarion och göra de så roligt och bra för så många som möjligt, jag spelar också för motpartens vinst alltså att jag försöker göra scenarion roligt för den andra parten, då jag tror att det är något som bidrar till en bättre rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du försöker göra scenarion så roliga och bra som möjligt för motparten och inte vara självisk och tänka på att de inte bara är du som ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har nog blivit bannad för det mesta dock så var det länge sen när jag var ny till rpn, men det var för det mesta grundreglerna inom rpn. Jag lärde mig att rpa bättre helt enkelt fick bättre koll på reglerna och jag lärde mig dem bättre och att tänka på dem när jag rpar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Random death match vilket är när man dödar/slår någon utan en bakomliggande anledning. Fear RP - Att man ska värna om sitt liv om någon tex hotar dig med en pistol.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka