Ej Antagen Enzo_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Enzo_

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,448
Reaction score
73
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: riktigaenzo

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag är en trevlig person generellt och jag lyssnar noga på alla spelare för att höra deras vision av ärendet. Jag är bra på att samarbete med andra staffs samt med spelarna. Jag kan agera professionellt och lallar inte under ärenden eller något liknande.

Kan ge lite exempel på kommandon jag kan: /togglename, /toggleid, /ban, /unban, /unbanip, /kick, /samtal, /ooc, /announce, /noclip, /revive, /goto, /bring, /reportlist och /dv

Jag som person:
- Snäll
- Trevlig
- Erfaren
- Vågar att ta åtgärder och jag viker mig inte för "tuffa personer" eller bara för de hoppar håller på i support/pm/tickets
- Är rättvis i alla situationer
- Aktiv
- Gillar att hjälpa folk
- Mogen
- Är inte en sån person som bara bannar utan jag försöker få dom att lära sig och inte begå samma misstag igen, man kan ge muntliga varningar också för lite mindre regelbrott eller om dom t.ex är helt nya till FiveM/RP

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det kan vara lite för mycket lall på kvällarna när det är som flest spelare ingame. Det brukar förekomma också att folk kör över varandra, sparkar på folks bilar osv. Jag tycker att krim rpn är dålig till och från och vi måste ha mer koll på de kriminella spelarna på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa problemet genom att specca och vara mycket aktiva i reports för att då kunna få tag på dessa personer som är inne och lallar och förstör rp nivån. Utöver det så måste vi vara mycket mer aktiva i support än vad vi är nu för då kan vi snabbare få bort dessa problem som bara skapar negativ stämning på servern som ingen gillar. Vi ska även kunna ta åtgärder även om vi skulle känna personen eller om personen skulle vara ens vän och visa rättvisa och inte vara partisk mot sina vänner.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det är extremt viktigt att agera professionellt så att spelarna kan få den hjälp dom behöver och inte ska känna sig otrygg bland staffsen. Man ska ha en god och trevlig ton och man ska lyssna på spelarna. I till exempel support ärenden så ska man vara aktiv under hela ärendet och inte göra massa andra saker som kan påverka oss så att vi inte kan hjälpa spelarna, det är väldigt viktigt att man engagerar sig under ärendet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska iallafall försöka lägga minst 2-3 timmar på staff arbete men förmodligen mer men det kan bero också om jag har nåt prov eller något viktigt i skolan samt jag går till gymmet efter skolan och kommer hem mellan 16:30 och 18:00 beroende på när jag slutar skolan, så fort jag kommit hem kan jag vara aktiv nästan resten av dagen, men kan oftast vara aktiv från 18:00 vissa dagar pga jag slutar sent ofta men det kan skifta också, ibland kan jag vara lite inaktiv då jag åker iväg ibland och det kan bli iallafall någon timme men kommer kunna vara som aktivast på helger och Lov.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad men kört här innan och var Mod då.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har lite erfarenheter då jag har varit Mod och Medlemskap Ansvarig här innan och jag har samlat mig ganska mycket erfarenheter från den tiden.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan tänka mig Jobb ansvarig om de andra områdena inte skulle funka/vara fullt.

Senast ändrad:
+++rep skit skön grabb kan bete sig med sin roll har varit admin i avena behandlat det grymt bra tycker att han försänar staff!!

+++rep erfaren staff och väldigt mogen. Denna grabb borde 100% bli staff. Väldigt trevlig person och en person som kan hantera stress bra!!

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: riktigaenzo

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag är en trevlig person rent allmänt och jag lyssnar noga på alla spelare för att höra deras vision av ärendet. Jag är bra på att samarbete med andra kollegor samt med spelarna. Jag kan agera professionellt och lallar inte under ärenden eller något liknande.

Kan ge lite exempel på kommandon jag kan: /togglename, /toggleid, /ban, /unban, /unbanip, /kick, /samtal, /ooc, /announce, /noclip, /revive, /goto, /bring, /reportlist och /spec.

Jag som person:
- Snäll
- Trevlig
- Erfaren person rent allmänt
- 14 år
- Vågar att ta åtgärder och jag viker mig inte för "tuffa personer" eller bara för de hoppar håller på i support/pm/tickets
- Är rättvis och inte partisk
- Aktiv generellt
- Gillar att hjälpa folk
- Mogen
- Är inte en sån person som bara bannar utan jag försöker få dom att lära sig och inte begå samma misstag igen, man kan ge muntliga varningar också för lite mindre regelbrott eller om dom t.ex är helt nya till FiveM/RP

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det kan vara lite för mycket lall på kvällarna när det är som flest spelare ingame. Det brukar förekomma också att folk kör över varandra, sparkar på folks bilar osv. Kan även tycka att krim rpn kan vara dålig till och från och vi måste ha mer koll på de kriminella (speciellt i scenarios)

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa problemet genom att specca och vara mycket mer aktivare i reportsen för att då kunna få tag på dessa personer som är inne och lallar och förstör servern. Utöver det så måste vi vara mycket mer aktiva i support än vad vi är nu för då kan vi snabbare få bort dessa personer som bara är inne och förstör. Vi ska även kunna ta åtgärder även om vi skulle känna personen eller om personen skulle vara ens vän och visa rättvisa och inte vara partisk mot sina vänner.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det är extremt viktigt att agera professionellt så att spelaren kan få en bra "service" och inte ska känna sig otrygg. Man ska ha en god och trevlig ton och man ska lyssna på spelaren noga.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska iallafall försöka lägga minst 2-3 timmar på staff arbete men förmodligen mer men det kan bero också om jag har nåt prov eller något viktigt i skolan samt jag går till gymmet efter skolan och kommer hem mellan 16:00-17:00 och kan vara aktiva efter det. Men kan oftast vara aktiv från 16:20 varje dag men det kan skifta också, ibland kan jag vara lite inaktiv då jag åker iväg ibland och det kan bli iallafall någon timme men kommer kunna vara som aktivast på helger och Lov.

Hur länge har du spelat på Unive? 10 dagar men har kört här för några månader sen och då var jag Mod här.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har lite erfarenheter då jag har varit Mod och Medlemskap Ansvarig här innan och jag har samlat mig ganska mycket erfarenheter från den tiden.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan tänka mig Jobb ansvarig om de andra områdena inte skulle funka/vara fullt.
Han e också jävligt söt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka