Antagen Enzo_ | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Enzo_

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,446
Reaction score
73
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? riktigaenzo

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001415c112e

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i skolan från 13:20 till 15:40 sen åker jag hem och käkar lite sen drar till gymmet i runt 1.5h, jag brukar komma hem runt 17:00 till 18:00 och då är jag nästan vid datorn hela kvällen om jag inte har något annat o göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2026-05-08

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1420351207138136096/1503009591502569542/image.png?ex=6a01ca43&is=6a0078c3&hm=140ccac5ce0b5d5c580846db8601a5513168e92e7467c1fcc4ea8ff2c79a798a&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Mitt jobb som servervakt är att hålla servern ren från lallare i min närhet och hela servern. Jag ska också kunna t.ex hjälpa unive spelare med lite små saker på servern. Jag ska också göra så att det blir lite enklare/lättare för staffsen så att det inte får lika mycket stress/jobb så att det kan ta hand om det lite större uppgifterna på servern. Om man är server vakt ska ma inte leta sig efter problem och låta dom kommer till mig istället. När jag är servervakt så ska jag hålla så bra koll som möjligt i min närhet så att inte spelare begår massa regelbrott. Vi servervakter ska också med våra perms använda dom rätt och inte abuse dom för att vinna t.ex scenarion osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att mestadels hjälpa till på servern och kunna ge vissa åtgärder till dom som begår regelbrott i min närhet. Jag tycker det är väldigt roligt att hjälpa till på servers för att kunna göra dom extra bättre och höja rp nivån. Jag som servervakt ska också så mycket jag kan hjälpa spelarna med sina problem och så kan staffs sköta de större uppgifterna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan framekomma att jag använder mina perms för att typ vinna scenarion genom att banna eller kicka folk eller ge sig revive för att leva igen.
Abuse innebär att man använder sina perms på HELT fel sätt som jag skrev åvan (banna, kicka, revva i scenarion) och kanske använda id i scenario för att veta vart folk är.

Exempel på Abuse: Jag är i ett skott scenario och jag väljer att sätta på toggleid för att kunna se alla som är i samma område för att kuna fuska/wall hacka för att kunna se genom vägger, tak och golv.

Exempel på Korruption: Jag går in på bilfirman för att köpa en bil men det är en lång kö, jag väljer att svbanna/svkicka dom för att komma först i kön.

Är fullvärdig medlem nu så ni vet

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka