- Meddelanden
- 142
- Reaction score
- -31
Berätta vad som hände Jag och min vän gick och sköt folk och sköt en personpiren och hade vapen utan en krim det var jättedumt. Och jag har en personlig gs utan anledning sen tog någon straff mitt vapen när jag satt i bilen sen såg jag att jag blev bannad av sen skulle jag jag skulle hoppa supp
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar det är mitt fel. Har varit bannad nu i månad tror jag Nu har jag lärt mig att jag ska inte göra nåt mer regelbrott och bli bannad vill bli en grön spelare
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag skulle ha gjort annorlunda. Jag kunde ha RP istället och inte gå och skjuta alla på serven. Och jag körde utan Krim hade vara medlem och förstöra för serven
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag borde ge mig en chans för jag har varit bannad länge jag vill kunna spela på servern igen med mina vänner för alla mina vänner kör här för jag kommer aldrig göra och gå skjuta folk utan anledning och jag kommer ha en bra rp nivå Jag kommer inte bara komma in och skjuta folk jag kommer rp ha roligt med mina vänner
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja