Nekad Envoy | Medlem ansökning [Samme] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Envoy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilding

Vad är ditt discord namn? envoy

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sören Sandal född 1985, 39 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Social ,Galen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att få starta ett eget företag och kunna ha folk som jobbar för en. Bakgrunden till detta är att sören alltid haft det tufft och behövt slita hårt för att kunna ha råd till mat på bordet, och vill jobba ännu hårdare för att få detta att rulla på av sig själv..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill lyckas bidra med en social rp och utveckla rp:n framåt. Kunna bidra med gemenskap och att kunna utveckla den rp:n genom att rp:a socialt och att framförallt bara ha kul med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul och ha roligt i ett scenario och att ingen ska avsluta ett scenario arg eller ledsen IRL utan båda ska vinna på scenariot och gå där ifrån med att ha varit med på en kul och bra scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har en gång blivit bannads felaktigt för att ha sagt N-ordet när det var personen bredvid mig i bilen som sa de men annars har jag inte gjort det nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm, Powergaming, NLR. Rdm är att man dödar någon utan anledning ochs tår för Random deathmatch. Vdm är at man kör över någon eller skadar någon med sin bil och står för Vehicle deathmatch. Powergaming betyder att man inte rollspelar på sina skador men det ska man göra. NLR betyder att man inte får komma ihåg vad som hände och man dog i ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Jag är ip bannad i discorden pågrund av min brorsa men ja heter envoy iallfall men när jag ska gå med i dc:n så står det att jag är bannad. Men jag är ip bannad

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till! hittade dig på dcn.

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka