Accepterad Envo | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Envo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: Envo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198421950325

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Envo

Vad är din discord tagg? Envo#7288

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att i deras ögon så combatloggade jag efter en död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar står inne i en klädesbutik och ska köpa nya kläder, en saad kommer utanför och jag ser att de sätter på sig masken så jag säger "chilla grabbar gå ut ur menyn snabbt (i dc alltså)" dom kommer in med machete och hotar oss att sätta oss ner på marken men min kompis försöker spela hjälte och tar fram kniv och hugger den ena så jag tänker varför inte börja slå med baseballträ då eftersom jag ville inte förlora något jag hade på mig. Därefgter så blir jag frustrerad att min kompis började kniva den ena för att jag dog och eftesrom jag blev frustrerad så stänger jag av hela min dator och jag förstår admin till100% att jag gjorde fel men jag ångrar att jag gjorde det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat sitta kvar på marken och inte gått upp och gjort motstånd, och efter jag dog skulle jag bara ha fått låta de vara

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka innan man gör! Jag ångrar verkligen att jag stängde av datorn men jag kunde inte hantera det tyvärr och det blev som det blev..

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagande Arkiv
Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka