Accepterad Enis | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Elvin#7091

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2005

Berätta om din karaktär. Tyron Jackson, har varit i staden nu i över 1 år. Jag är 24 år gammal och kommer ursprungligen från USA. Jag föddes till och bli bara 188 cm. Jag är en person som kan bli arg men oftast glad. Jag hade en tuff uppväxt, mycket missbruk i livet och format mig till personen jag är idag. Jag växte upp i Compton. I mitt område där jag växte upp har de varit mycket kriminalitet som har påverkat mig. Jag blev inblandad i kriminaliteten. Jag är född till detta gatuliv. Jag var inte den smartaste eleven men när de gäller att planera då kan jag mina sätt. Min dröm som liten var att bli en basketboll spelare men intresse för bilar började växa. Jag gillar att meka med bilar och har alltid velat ha de som ett jobb. Därför började jag jobba på mekonomen där jag blev erfaren och har mycket kunskaper i bilar och fattar hur de fungerar. Jag hamnade i en driveby där folk sköt mot mig och jag krockade in i ett träd. Min hund Greger dog i olyckan. Min vän Greeko som är en familj kompis frågade mig om jag ville flytta till en stad som skulle förändra mitt liv, och nu är jag här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en bra rollspelare, har mycket erfarenheter inom RP. Spelat på servern innan och jag vet inprinciper hur allt fungerar. Jag är rolig inom RP och har lätt till att lära mig snabbt när de gäller FiveM. l Unive är jag en seriös spelare och är inte där för att förstöra, inte lalla heller. Jag går ej emot reglerna på serven, jag är där för att följa dom så att alla kan få en bra rp och ha det kul. Jag kommer bidra med bra rp när jag är medlem dessutom och därför är det viktigt att jag får vara det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Helt enkelt kör man inte för makt och då rpar man i scenariot på motpartens fördel. Då utspelar sig scenariot mot dig och inte med dig.

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern för längesen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka