Nekad Engenthedon | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Engenthedon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199165865680/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad är ditt discord namn? Engen#9791

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 1997

Berätta om din karaktär. Kenta men kallas för kenta fofot, kan framstå som en lugn och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att Kenta ska ryta ifrån på ett och annat vis, När kenta var i lumpen skämtade några att han var psykopat för att jag var så lugn. Min karaktär är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordons branchen, då jag starkt tvivlar på att gå i min brors fotspår som är yrkes kriminell förbrytare. Han sitter bakom bom och lås i dagsläget men muckar väl snart.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min del i staden kommer att hjälpa och bidra med det mesta, har ni problem ring kenta kofot behöver ni en lyckta lagad på bilen? Ja ring kenta kofot. Jag kommer att skapa enormt bra scenarion med mina kompanjoner om vi säger så, har en väldigt hög rp nivå då jag spelat i något år nu! Jag flytta precis ifrån min gamla ort till Unive då jag ser fram emot att bemötas samt bemöta folk med god energi och respekt! Jag kan fortsätta i timmar men jag gör det kort och enkelt! Hörs vi hej

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det intresserar mig väldigt mycket att göra stora och fantastiska scenarios med mina kompanjoner, Unive verkar ha den förmågan att kunna utföra det.

Hur hittade du Unive? Av vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska skapa en kriminell verksamhet som sysslar med diverse saker med mina kompanjoner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli den mest fruktade Kenta Kofot som har existerat i denna stad, och TRO mig det kommer hända. Jag är vaken 20h om dygnet då jag bara sover 4...

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag flyttade precis ifrån min dåvarande server hit.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka