Nekad Gurkan3232 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurkan8582

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gurkan#8582

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kenta kofot heter min karaktär kenta är 40 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kreativ, försiktig och erfaren

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kentas föräldrar har jobbat inom sjukvården hela deras liv. Men kenta har varit med på hans föräldrars jobb men inget som han fastnade för tyvärr. När kenta blev 21 började han jobba på en mekaniker firma där han jobbar än idag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan kan bidra med extremt bra laglig rp då det är det jag tänk spela som då jag anser att det finns för mycket krim rp och om alla bara är kriminella så är det knappt rp längre då är det typ tjuv vs polis vilken jag ej tycker är rolig rp. Jag kan även bidra till extremt höga rp kunskaper då jag spelat rp sedan 2019

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att gå med vinst för sig själv utan att om motpartners hanterade senariot bätte få låter man han gå med vinst i diverse senario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det var runt 2019-2020 då jag var ny på rp då jag av misstag råkade ha min mic på on och inte toggle då bidrog jag till negativ rp nivå men ja. Samt fear rp i början men den har blivit bättre desto äldre man blivit mer mogen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming = att ta info ooc t ex från en streamer eller i ett dc samtal Powergaming = att man ska rp som i verkligheten som i t ex om min karaktär hammlar i en bil crash så ska jag rp mig vidare som jag hade gjort irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope:)

Felaktig discord

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka