Accepterad endi_04s | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

endi_04s

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198998145217/

Ditt Hex-ID: 11000013ddcc8c1

Vad är din discord tagg? Endi_04s#6592

Vem var det som bannade dig? redz

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Redz.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag burnade framför en polis, men jag såg verkligen inte att dom stog där, så jag tänkte inte på de. Sen så skulle jag också hämta en vän så jag hade också lite bråttom så jag burnade för att bilen skulle gå snababre enligt mig gör den det. så de va verkligen inte meningen o burna när polisen är där så jag ber om ursäkt Redz

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag väntade tills trafikljusen skulle bli grön sen burna ja lite och jag såg inte att polisen stog där så jag fick bann för sunförnuft när jag precis började åka. Jag är också ganska ny på servern så ja tänkte inte direkt på de men nu i efterhand så förstår jag att jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut ingen felaktig, de va mitt fel för jag burnade när polisen va där men jag hade också precis köpt bilen man vill ju testa den men jag såg heller inte polisen vara där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var min bror han lallade runt i servern för han kan inte rp men nu har han sin egen data så han kommer inte göra de längre, nu rp ar jag, och jag e en bra rpare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? japp det kunde jag ha gjort till 100% frst borde jag onte ha burnat på en plats som e ganska nära polis stationen de va ganska dumt av mig, sen borde jag ha gått till en plats där de inte finns poliser ifall ja ville burna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut jag kommer absolut inte göra om de, hoppas ni kan ge mig en till chans :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka