Accepterad Encro20-0 | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Encro20-0

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sami

Vad är ditt discord namn? Encro20-0

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbas majmo 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bilentusiast, lojal, envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abbas majmo är 25 år gammal och älskar bil det har han gjort sedan barn han minns ännu hur han alltid brukade springa ut när han sett en bil från balkongen. Abbas majmo hade ingen enkel uppväxt, för cirka 20 år sedan bodde han i albanien med sin mamma, pappa och bror de hade en fin lägenhet (en 3a) de var varken rika eller fattiga men bodde både hälsosamt och bra och pengarna räckte gott och väl. En dag utbröt ett krig då Serbien hade gått till attack, många tvingades jobba som slavar, andra kunde köpa falska pass och fly landet. Nu har Abbas bott i Sverige i cirka 17 år och kom hit vid 8 års ålder. Abbas hoppade av skolan då han drogs till dåliga beslut i livet men har nu som 25-åring bestämt sig att gå tillbaka till skolan, plugga till juridik och få sitt drömjobb som advokat. Han älskar känslan av att veta att han gjort något bra att han kan ha hjälpt en person som behöver det med att lösa deras fall, att se lättnaden i personens ögon, Dessutom så har det varit morsans beslut att yrket endast får vara läk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig berättelse av en karaktär som gjort sitt bästa och hårdaste och tagit sig igenom en jobbig uppväxt vilket kan ge många i servern en förståelse av det vanliga samhället vilket skapar mer engagemang hos många och får en mer realistisk upplevelse av en karaktär, Dessutom älskar jag humor och att träffa nya människor som har samma intresse som mig och mycket av det kommer jag kunna finna i Unive RP, Allt detta kommer också förlänga och göra scenarion roligare och bättre men också mer spännande både för mig men också för många andra spelare i servern. Jag är dessutom ofta aktiv och kan vara bra hjälp till många spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska få spelet att bli så realistiskt som möjligt om en polis stannar dig och försöker ha en konversation med dig ska du stanna upp och lyssna på vad hen har och säga eller om man gjort ett rån kanske inte man ska ta en bil som kör till exempel 380 km/h om poliserna ska också ha en chans att få göra sitt jobb alltså betyder det att man inte ska spela av egen fördel utan att alla ska få sin chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång när jag precis hade fått ett arbete och fortfarande inte riktigt förstod reglerna. Jag visste inte hur man tog fram namnskylten och gjorde även misstaget att ta för många saker från mitt inventory. Det blev en ban, men jag lärde mig mycket av situationen och har idag en bättre förståelse för reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Regler Bidragande (att vara aktiv och bidra till servern från sin egna förmåga) utveckling (bidra med nya ideer till servern för att stärka utvecklingen av servern och unives community. Respekt (visa alltid respekt för andra medlemmar undvik kränkande eller nedvärderande ord). Grundregler VDM att man använder sin bil som ett vapen, till exempel att man kör över någon. RDM dödar någon utan anledning, alltså t.ex. skjuter någon utan att ha något bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har sagt allt ifrån min sida.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka