Nekad En galen svenne | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
62
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad heter du på discord? svennensomargalen

Ange ditt födelsedatum 20 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Tränar1 gång i veckan kan vara aktiv inne på unive 5-6 timmar om dagen men på helger kan jag vara aktiv lite mer om jag inte är iväg men annars kan jag vara inne mer.
Går i skolan, mån 08:00-12:00 tis 08:00-15:30 ons 09:00-14:00 tor 08:15-14:30 fre 08:00-13:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen 2021 men har tagit många uppehåll sen har jag också varit på semster ganska mycket men annars har jag varit på servern i 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blitt bannad 8 gånger kan inte skicka det här men kan skicka pm till den som svara på denna ansökan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften med servervakt är att hjälpa och banna folk som antingen gör misstag eller som behöver hjälp med jag banna bara folk som jag ser gör fel men jag ska inte hitta folk som ska bli bannade för en anledning
jag ska bara t.ex. banna dem om dem gör ett fel i ett scenario eller där jag är gör fel

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på unive för att jag har sett vissa personer som jag har varit scenario med som har gjort regelbrott då och då och jag vill kunna göra något åt saken och det är därför jag vill vara på servern och jag är kunnig att vara servervakt då jag har varit det innan också.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi säger att jag är i ett skott scenario och någon bli dödad av t.ex. mig och sen abusar han sina perms med att revive sig själv då blir det abuse.
korruption är t.ex. om jag åker till sandy sjukhuset och sen så går jag t.ex. in med en kropp på sjukhuset och sen rpar jag inte på HLR eller något och sen revvar jag bara han från ingenstans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka