Accepterad Emrik3 | Chef-jobb ansökan - Vianor [9westman] [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emrik3

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Emrik Ångman

Vad heter du på discord? Shurda00#2894

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? Totalt kanske 1 år hela tiden sen har jag tagit små pauser mellan åt för har blivit mycket utanför spelandet o då har de blivit att jag har tagit pauser tyvär för denna server är riktigt najs säger inte så för o va snäll säger så för jag personligen gillar den

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet så de blir mer som jobbar seriöst där än att lallar o fixar sina egna bilar eller ger rabatt till folk som inte ska ha de o mer en trygg zon för allt o alla dom ska kunna gå in o känna att dom får den hjälpen dom vill ha. Vill erbjuda mig som en vad ska man kalla de en hjälp punkt även för nya på jobbet eller folk som har jobbat ett tag men mesta dels folk som kommer in o vill ha saker för att visa dom att jag finns här om du behöver hjälp så är de bara o komma till mig ställer alltid upp. Vill kunna göra jobbet till en roligare plats för arbetare o kunder

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat med detta innan så är rätt erfaren inom detta samt bilar överlag de är ett stort intresse både för min karaktär o utan för allt de tycker bilar är spännade att hålla på med se hur en bil är byggt etc

Hur ofta kommer du vara inne? Jag försöker iaf va inne 4-7 dagar i vecka så man kommer kunna ta intervjuer o hjälpa folk o ha en allmänt go tid i företaget liksom alla ska må bra när dom går in där o känna att som sagt att dom kommer få den hjälpen dom behöver när dom kommer in o frågar om de dom söker för vill hjälpa så många jag kan på de sättet jag kan hjälpa dom även om de är att dom behöver pengar till mat eller behöver köpa något men dom har ingen bil men behöver fixa saker för är en snäll person. 3-6 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de är klart som sagt som jag skrev jag personligen gillar denna server tycker de är perfekt mängd roleplay o server vakter etc så känner mig alltid säker med att undrar jag nåt kan jag bara sätta mig i supporten o fråga om de så får jag ett svar om de vilket är väldigt bra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej spelar bara på unive för tycker den slår dom flesta rp servrarna jag testa innan jag testa denna

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka