Nekad Emrik3 | Chef-jobb ansökan [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emrik3

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygghansa

Vad heter du IRL? Emrik

Vad heter du på discord? shurda00

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? typ 3 år fram o tillbaka

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställa folk som jobbar o inte skiter i de jag kommer jobba själv mycket så jobbet kan gå upp mer för har märkt att folk inte jobbar så ofta där vilket stör mig o massa mer har jag sett o vill att alla ska bli nöjda liksom vill dom försäkra en bil så ska dom kunna de o inte behöva vänta ett bra tag tills dom kan de som jag har känt. vilket de inte ska vara för de är bara drygt när man inte kan få de gjort ibland kan de ta dagar innan man kan göra de liksom

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenheter om de men är villig att lära mig saker hela tiden o de kan tid inte stressad över de

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne väldigt ofta kan inte säga tider men ofta kan jag säga mest på kvällarna o tidigt på morgonen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de kommer jag kunna göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej har bara kört på Unive

Har du läst våra Regler? Ja de har jag

-rep Ser ingen medlemskaps ansökan på detta konto då misstänker att du ej är medlem

Tillbaka