Nekad Emre15 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emre15

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emre

Vad är ditt discord namn? Emre-pro

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mahmoud Jansson och är 23 år gammal. Mahmoud kommer ursprungligen ifrån Irak och pratar därför svenska med lite brytning. Hans uppväxt innehöll både fattigdom och alkoholmissbruk. Mahmouds pappa Ahmed dog när Mahmoud var ung. Ahmed blev mördad av polisen i Irak och därav känner Mahmoud ett stort hat mot polisen. Hans liv efter hans pappas död tog en enorm vändning och gjorde Mahmoud till en rebell som går emot allt o alla. Han flyttade till Sverige som 20-åring och har hädanefter levt ett brutalt fattigt liv med mycket misär. Mahmoud vill helst ansluta sig till ett kriminellt gäng där han går emot det polisen säger för att hämnas sin pappas död. Mahmoud som person är väldigt hetsig och har lätt att hamna i ordbråk med andra personer vilket kan leda till att hans liv tar drastiska ändringar. Mahmoud är dessutom väldigt social och har lätt att göra nya vänner. Han är också väldigt bra på att ta hand om personerna runt honom och är beredd att göra allt för sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt roliga och spännande scenarion då jag har en hel del erfarenheter inom FiveM rollspel. Jag är bra på att följa regler och tror att jag kan ha en väldigt positiv påverka på RP:n. Jag tar detta väldigt seriöst och "lallar" aldrig inom RP:n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T ex om jag blir rånad och utpressad på pengar bör jag ge iväg den summa som är diskuterad även om jag "förlorar" i just det scenariot. Alltså ska man ibland "förlora" för att hålla RP:n realistisk och rolig för båda parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut. Jag kan nämna ett par grundregler som är viktiga för att bibehålla en sund RP. Meta gaming är en oerhört viktig regel och innebär att man ej får ta information utifrån rollspelet (OOC) till rollspelet (IC). Power gaming är också en bra regel som både säger att man ej endast ska spela för makt och pengar men också att man ska rollspela på skador och hålla rollspelet realisitiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare spelat på Unive i runt 7-8 månader och skapade en drös med roliga scenarion så det skulle jag definitvt säga att jag har. Jag är dessutom väl medveten om serverns regler och kan följa dom på ett väldigt bra sätt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Hitta ej discorden, skulle du kunna tagga mig i chatten?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka