Accepterad empan | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

empan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198390585396/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elmer

Vad är ditt discord namn? empan#5016

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Jag är en svensk man som har en familj och har massa olika intressen, ett av dem är fiske, det brinner jag för just nu. I framtiden så har jag som mål att få ett jobb, drömmen hade varit inom sjukhusvården, för jag älskar att hjälpa människor. Men kriminalitet är också en väg som jag antagligen kommer gå för att alla i min familj har varit det tidigare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna hålla på med grov kriminalitet då jag vet det mesta om vapen och droger då min släkt var kriminella i sina tidigare liv och jag måste kunna försörja min familj då vi har det väldigt jobbigt och en dålig ekonomi för att båda mina föräldrar sitter inne så jag är den enda som kan försörja min familj och för att tjäna snabba pengar vill jag hålla på med kriminalitet vilket jag inte kan göra utan whitelist. Enligt mig är jag bra på att rpa också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ör att jag har spelat på denna servern innan och många andra servar, jag är bra på att rpa och kommer skapa roliga scenarion för oss alla. Jag känner många på servern och detta är en underbar server, alla verkligen lever in i sina roller vilket gör det mycket roligare.

Hur hittade du Multistaden? Som sagt spelade jag här för ett tag sen och mina vänner spelar här nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela seriöst och göra seriös rp. Jag kommer även att skapa roliga scenarion för alla inblandade och kommer ge alla en bättre upplevelse.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, bara multistaden för den är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka