- Meddelanden
- 59
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten
Ditt discordnamn: Emoslayer69
Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill rensa servern från onödiga lallare med dålig rp. Jag vill kunna hjälpa folk i ärenden. Jag tycker jag borde bli staff för jag har alltid energi och vilja till att hjälpa folk. Jag tycker det är roligt att hjälpa människor och vill alltid förbättra mig. Jag vill att serven ska utvecklas men då krävs det tålamod vilket jag har. Jag kommer också vara väldigt aktiv ig, dc och forumet. Förra gången var jag lite slö men skulle verkligen kötta då men blev ej för hade det knas med lite privata saker men ska verkligen vara bättre denna gång.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:00-23:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 15:00-23:00
Torsdag 15:00-23:00
Fredag 14:00-03:00
Lördag 12:30-03:00
Söndag 12:30-00:00
Men nu på sommarlovet kommer jag kunna vara ännu mer aktiv.
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite erfarenheter som staff jag har t.ex vart servervakt och jag har koll på lite områden inom staff. Kan lite commands också.
noclip
spec
freeze
unfreeze
ped
skin
goto
tpm
ban
unban
kick
who
togglename
toggleid
setjob
sc
sv
ooc
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej finns inget
Ditt discordnamn: Emoslayer69
Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill rensa servern från onödiga lallare med dålig rp. Jag vill kunna hjälpa folk i ärenden. Jag tycker jag borde bli staff för jag har alltid energi och vilja till att hjälpa folk. Jag tycker det är roligt att hjälpa människor och vill alltid förbättra mig. Jag vill att serven ska utvecklas men då krävs det tålamod vilket jag har. Jag kommer också vara väldigt aktiv ig, dc och forumet. Förra gången var jag lite slö men skulle verkligen kötta då men blev ej för hade det knas med lite privata saker men ska verkligen vara bättre denna gång.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:00-23:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 15:00-23:00
Torsdag 15:00-23:00
Fredag 14:00-03:00
Lördag 12:30-03:00
Söndag 12:30-00:00
Men nu på sommarlovet kommer jag kunna vara ännu mer aktiv.
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite erfarenheter som staff jag har t.ex vart servervakt och jag har koll på lite områden inom staff. Kan lite commands också.
noclip
spec
freeze
unfreeze
ped
skin
goto
tpm
ban
unban
kick
who
togglename
toggleid
setjob
sc
sv
ooc
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej finns inget