Nekad Emoslayer4200 | Ban Överklagan [evox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emoslayer4200

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Emoslayer4200

Ditt Hex-ID: 1100001616b18cb

Vad är din discord tagg? emoslayer420_

Vem var det som bannade dig? ama99swe

Bild på banmeddelande: bild_2025-12-19_201932341.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag pratade elakt och inte hade voice changer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid MC och hade inget att göra, så jag ville bara ha lite kul. Då såg jag två tjejer och körde fram till dem. Jag försökte ragebaita genom att säga att de hade stora rövar. Jag fortsatte tills jag till slut blev bannad. Det var helt mitt eget fel, och jag ska tänka bättre nästa gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt mitt fel och det var jag som var elak mot tjejerna men jag försökte bara ha kul. Men jag tycker att 20 dagar ban var för mycket. Jag skulle vilja gärna att ni kortar ner bannen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle vara ha mer respekt mot dem och inte vara jobbig och rp mer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska vara dum i huvudet och bete mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka