Accepterad Emnez77 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emnezㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
622
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? emnez#7230

Vad är ditt hexid? 11000014dd0d036

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka till medlemskap ansvarig eftersom att de e jätteroligt att hjälpa till och jag vill vara en aktiv medarbetare. Jag sökte hit för jag vill bevisa att jag verkligen är kompetent och jag genuint tycker detta är roligt, jag skriver även ansökan för att jag har varit staff innan och tagit intervjuer samt läst ansökningar som lågt uppe på forumet och nu kommer jag köra fullt ut på det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en social människa med kompetens. Mogen, seriös och jag ser mig själv manad till detta. Min aktivitet när jag var staff var otrolig enligt mig och jag vill göra samma sak som medlemskap ansvarig. Ni kommer inte bli besvikna! :)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt framförallt, men sen är det också väldigt viktigt att vara seriöst och bemöta folk på ett moget och vänligt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det ska vara en ära, men samtidigt någonting man ska få möjlighet till sålänge man följer unives stadgar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska vara ansvarstagande och mogen. Alla medlemmar på unive är förebilder och det gäller hela communityt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Stort ansvar, som medlemskap ansvarig är det de som ansvarar över vilka som kommer in och innehaver medlemskap här.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag, vardagar stänger jag av vid 23 och helger finns ingen bestämd tid.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Tillbaka