Nekad Emnez2 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnez2

Helper
Helper
Meddelanden
1,983
Reaction score
-8
Ditt discord namn: emnez.

Ditt Hex-ID: steam:11000014dd0d036

Vad för typ av beslut gäller det? Utesluten från Unives samtliga dcs och fivem server

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Hej Toris vill först och främst bara säga att jag misstänker varför du tror att jag har sålt utanför donationssystemet och jag skulle aldrig vela vara korrupt som staff det hoppas jag att förstår. Jag har tagit mitt staffarbete på den mest seriösa och höga nivån någonsin och jag tror faktiskt att jag var väldigt nära på att bli mod. Jag har suttit dag in och dag ut och varit inne i princip varje dag sen jag blev staff och har hela tiden gjort mitt bästa i alla lägen, jag blev MA den 21 mars 2025 och har sen dess hela tiden försökt kriga mig upp och kört mitt race liksom. Aldrig försökt skada unive elr något. Det jag rättare sagtvet har hänt är som så att en person namn vid RealSonic eller Sonic har skickat in bilder på swish till dig när jag skulle ha påstått sålt saker t han utanför donationssystemet, vilket jag bara vill säga att jag inte gjort. Det hela börjar med att jag känt honom sedan tidigare då vi varit med båda i Kartellen. Jag och han har haft en relativt god kontakt skulle jag säga, sen 2022, och jag hade även honom på snapchat. Det som hänt tidigare är att han velat köpa instagramföljare av mig då jag sålde det när jag gick i högstadiet och då har han swishat mig 50kr några gånger. Sen detta senaste är så att jag köpte en leverantör av en kille på tiktok som hade en kille som sålde billiga skor såsom philippe model osv för billigt. Därav jag marknadsfört detta på min snapchat att jag sålt detta. Så han ville köpa det och drf han swishade mig 50kr då. Det som har hänt på senare tid är att han hela tiden hotat mig med att jag skulle sålt vapen till honom under dessa tider när han och jag var i kartellen med att jag gav honom en 433glock när vi var i samma gäng och jag skulle ge ett vapen till honom det kan du fråga Gregg om du inte skulle tro mig eller så. Så det han har gjort är att han typ hotat mig och sagt unbanna mina vänner osv osv annars släpps "hemligheten ut" och jag gjorde det enda rätta att banna honom eftersom han försöker pressa mig till att vara korrupt? Ser inte hur det skulle kunna ses på ett dåligt sätt då jag endast gör rätt i att banna personer som gör ont mot communityt och försöker hota/pressa staffs på skit. Du kan kolla, sen jag blev MA eller vad som helst egentligen jag har aldrig gjort något ont eller något för att göra något dumt du kan se själv jag är nog den ärligaste människan när det kommer till det och jag tycker det är riktigt tråkigt och ledsamt när jag lagt ner en otrolig tid på staffarbete/ma arbete på att allt ska bara försvinna för att denna killen som hotat mig blir bannad. Vill bara att du ska veta detta så du inte tror att jag någonsin skulle vara korrupt inom staff för det är också konstigt hur det har blivit så. Här kommer lite bevis på hur han har hotat mig bland annat och jag har hela tiden varit obrydd eftersom jag vet att jag inte gjort något fel och har inget att dölja så därför bannade jag honom och inte föll för något "hot" eller "grupptryck" för att vara korrupt eller något vilket man inte ska göra som staff? Jag är väldigt ledsen och är nära tårar för jag har verkligen bara velat väl och aldrig någon illa. Hoppas du kan läsa detta och svara mig då jag verkligen vill reda ut detta . Nu har han tagit bort allting i våra dms vilket också är lite roligt eftersom han inte hade något att dölja? Kolla dokument iaf, där ser du vad han har skrivit. https://medal.tv/games/gta-v/clips/kgt69Zi5XMX7nJIMB?invite=cr-MSxHQnksNjI4NTU5MjM

Hur är beslutet felaktigt? Beskrivet ovan, han har hotat mig och försökt utpressa mig och det ända jag gjort är att agerat som staff och uteslutit honom eftersom att han hot/utpressning av staffs inte får ske. Ifall jag skulle unbanna hans vän och lyda hotet skulle det ju vara korruption av mig. Vilket jag inte gjorde.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kgt69Zi5XMX7nJIMB?invite=cr-MSxZVHgsNjI4NTU5MjM , han har tagit bort våra dms. och jag blockade honom på snapchat när

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Lås denna också ifall ni får möjlighet.

Vill som sagt reda ut dethär eftersom detta byggs på missförstånd och hämndaktioner i resultat att jag agerat rätt som staff. Ta gärna hänsyn till allting i denna överklagan då jag inte har någonting annat än unive i mitt liv och unive är mitt liv så ja.

Kommer låsa din överklagan tills vidare så du inte kan spamma i flödet. Samt så inte andra gör. Högre kommer kolla när de har tid. @Toris

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka