Accepterad Emnez2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnez2

Helper
Helper
Meddelanden
1,983
Reaction score
-8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199265796150/

Ditt Hex-ID: steam:11000014dd0d036

Vad är din discord tagg? emnez.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: zzzaass.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktig ban, spoofade aldrig de kan ni kolla upp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingenting, jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, den var felaktig därför att jag aldrig har spoofat, kolla min paypal historik, swish historik allt på min dator. Mitt bevis är att jag spelade på samma steam konto och det går inte att spoofa utan nya konton vad jag vet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad tidigare o lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

jag o Emilia kom överens i pm om att jag skulle få tillbaks mina roller om du väljer att unbanna mig philip, hon hade enbart fått infon om att jag spoofa och inte visste för säkerhetsskull

Tack så mycket, försökte bifoga en bild från min o Emilias pm men gick tydligen inte

Du spoofade kanske inte, men du valde att ändå gömma dig på ett ALT-konto

Du spoofade kanske inte, men du valde att ändå gömma dig på ett ALT-konto
Som jag förklarade för Emilia, visst. Jag hette inte Emnez på discord, men jag behöll mitt steam konto och behöll även emnez kontot där. Min insikt var aldrig att "gömma" mig utan jag försökte bara spela på samma sätt som jag alltid gjort utan att folk ska dömma mig, för staffsen har nog alltid vetat om att jag varit emnez, och det har jag inte heller försökt prata bort mig om. Utan jag talar sanningen. Philip du vet om att jag kan sköta mig ifall jag vill göra det och det är precis det jag gjort när jag spelat på ett annat discord konto. På samma sätt som när jag spelade på Emnez.

Jag köper att det inte ser bra ut från mitt håll att spela under ett annat namn, men min insikt var aldrig att skapa något kaotiskt eller några problem för servern, utan jag ville helt enkelt bara fortsätta spela under samma konto fast ändrat namn. Jag gjorde kanske fel av mig att jag inte kom direkt till dig och talade om det för dig men vi alla gör fel ibland.

Jag har inte betett mig på ett dåligt sätt på unive på väldigt länge, jag har inte många bans och jag har verkligen försökt ta distans från Emnez 2022/2023. Jag känner personligen att det vore hur kul som helst att få spela på unive och det var precis det jag gjorde, fast under ett annat namn. Jag hade en välrespekterad rp under tiden jag spelade under ett annat namn på samma sätt som jag hade på det sista där under emnez. Det vara bara det att jag kände att med min historik och allt att jag ville få en ny start, en start utan att bli igenkänd som en "problemspelare" som jag utan tvekan kan erkänna till att jag varit under en viss period, ungefär vid sommarlovet förra året. Då hade jag inte så värst bra rp, men efter det. Ungefär vid Oktober någonstans, då ändrades det. Både för mig och för mitt spelande, jag har mognats och förstått mig på hur du ser på servern och jag respekterar det engagemanget något otroligt stort Philip. Och med handen på hjärtat kan jag hederligt säga att utan din server hade jag nog aldrig börjat med fivem, och det är här vi står idag. 3 år senare efter jag började på Unive för första gången.

Jag ber om ursäkt för att meddelandet blev långt och utsträckt, men jag tyckte det behövdes för att jag ville nå fram budskapet jag försöker förmedla till dig Philip.
Jag hoppas du tar detta till hänsyn och förstår att jag aldrig haft något motiv att förstöra för Unive, utan tvärtom. Jag älskar Unive och communityt.

Hej igen, jag kan förstå att meddelandet blev flummigt. Men allt jag hoppas är att du kan förstå mig och att vi kan börja om på nytt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka