Inaktuell Emnez | Ansökan till Staff [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Jag har en klackesko ban stämmer fint, vet inte varför du är så upprörd i min ansökan? Du har skrivit över 5 meddelande under få timmar. Vad är det som stör dig?
Ingenting stör mig, jag är ärlig mot dig och Unive, jag tror inte du passar. Du har gjort terrordåd, hur tänkte du då ?.Det är rätt så grova regelbrott och därmed tror jag du verkligen inte passar.

Ingenting stör mig, jag är ärlig mot dig och Unive, jag tror inte du passar. Du har gjort terrordåd, hur tänkte du då ?.Det är rätt så grova regelbrott och därmed tror jag du verkligen inte passar.
Alright, tack för ditt uttalande

+rep Jag har tyckt du har vart en väldigt bra staff tidigare som har vart väldigt effektiv, du har också varit väldigt förstående i support men även rakryggad och väldigt opartisk.

Hur resonerar du kring att din rep är konstruktiv?
Har också märkt hur du beter dig ooc som kan leda till att du inte är rätt person till staff absolut du har varit staff innan men en gång men de kan bli 2 gånger för mycket

Har också märkt hur du beter dig ooc som kan leda till att du inte är rätt person till staff absolut du har varit staff innan men en gång men de kan bli 2 gånger för mycket
Hur menar du med ''beter dig ooc'', syftar du på bemötande isåfall? Utveckla helst då det blir rätt svårt att tyda

+rep broder, han var staff med mig 2021 och var riktigt bra skulle inte förvåna mig att se han ännu bättre nu!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka