- Förbjuden
- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 29
-rep tidigare blackad och bannad för terrordåd osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Ingenting stör mig, jag är ärlig mot dig och Unive, jag tror inte du passar. Du har gjort terrordåd, hur tänkte du då ?.Det är rätt så grova regelbrott och därmed tror jag du verkligen inte passar.Jag har en klackesko ban stämmer fint, vet inte varför du är så upprörd i min ansökan? Du har skrivit över 5 meddelande under få timmar. Vad är det som stör dig?
Alright, tack för ditt uttalandeIngenting stör mig, jag är ärlig mot dig och Unive, jag tror inte du passar. Du har gjort terrordåd, hur tänkte du då ?.Det är rätt så grova regelbrott och därmed tror jag du verkligen inte passar.
Tack, du behöver inte vara så subjektiv. Var gärna lite konstruktiv med kritiken-rep tidigare blackad och bannad för terrordåd osv
Hur resonerar du kring att din rep är konstruktiv?-rep tror inte att han skulle klara av staff arbetet för har sätt hur han har rpat och tror att de kan påverka ooc
Tack, varför så subjektiv? Kom gärna med lite konstruktivitet!-rep han har gjort terrordåd och mycket andra små problem ser inte att du är någon bra förebild
Har också märkt hur du beter dig ooc som kan leda till att du inte är rätt person till staff absolut du har varit staff innan men en gång men de kan bli 2 gånger för mycketHur resonerar du kring att din rep är konstruktiv?
Hur menar du med ''beter dig ooc'', syftar du på bemötande isåfall? Utveckla helst då det blir rätt svårt att tydaHar också märkt hur du beter dig ooc som kan leda till att du inte är rätt person till staff absolut du har varit staff innan men en gång men de kan bli 2 gånger för mycket
Tack så mycket!Gjorde bra staff jobb senast och kom väldigt långt, tror du kan göra detsamma igen! + rep
Tack+rep Bra Ansökan!
Tack!+rep
Tack så mke+rep sjukt bra ansökan du borde bli staff igen!