Accepterad Emnez | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emnez

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? emnez#3585

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jadu, alltid förutom när ja sover

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 13 april tror ja, har spelat sen i mars som icke dock

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 0ggr https://cdn.discordapp.com/attachments/964263995945127936/995776421366595695/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Ett hjälpmedel för staffs. Vi underlättar och håller koll, vi ska inte söka problem men om vi ser en person göra regelbrott ska vi svbanna / kicka beroende på. Sedan om den ska förlängas skickar vi ut det.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Då jag varit staff hela min tid här samt servervakt tidigare så jag vet hur man hanterar det. Jag är inte dum i huvet och jag kommer inte gå o runt o revva i scenarion o bete mig som ja vet inte vad

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En som vet hur man hantera perms och inte är en idiot helt enkelt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Om man är idiot och revvar sig själv eller kickar för man är arg, isåfall är man inkompetent o hör ej hemma här. Dva bilar för att förstöra. Servervakter ska vara ansiktet utåt för spelarna och detta vet jag om som både tidigare sv, helper, mod och duktig medlem.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka