Nekad EmmeNoz | Ansökan till Dubbelarbetare [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmmeNoz

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Användarnamn: EmmeNoz

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? EmmeNoz™#6784

Hur länge har du spelat på Multistaden? i 30 timmar.

Hur många timmar har du på Multistaden? 30 timmar.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag kommer inte att engagera mig i kriminellt arbete, men jag kommer att arbeta i vianor och sjukvården för att göra mer civilt arbete mer aktivt, för jag tror nu att bland civila kan vara döda, och det finns fler poliser och brottslingar. rp nu. Jag vet mycket om civila jobb eftersom jag har varit i nästan alla jobb och har mycket erfarenhet av dessa jobb. Jag kommer att vara mycket aktiv i båda rollerna och försöka väcka larm så mycket som möjligt. Jag kommer att göra mitt bästa för att utveckla rpen, inte bara rpa för att tjäna pengar. Om det är ogynnsamt för chefen kommer jag att göra mitt bästa för att hjälpa honom, göra företaget aktivt och få folk att känna att det är ett bra företag med aktiva medlemmar.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Du kan alltid urskilja karaktärer genom att enkelt känna igen dem, som att ändra din röst, kläder, hudfärg etc. Du behöver inte ha grundläggande karaktärer, men du behöver spendera tid på karaktärer och naturligtvis kan du inte överföra den information du känner till Andra människor. Jag kommer att använda ett helt annat namn och efternamn. Jag kommer också att ha en annan bakgrund än en annan karaktär, så att man verkligen kan urskilja utan att göra ett misstag, så att rpen förstörs av en så liten sak. Jag kommer att göra det realistiskt. Jag kommer att studera min RP på djupet för att vidareutveckla RP.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag kommer att vara väldigt aktiv i båda rollerna och vara så seriös som möjligt. Jag kommer att prestera bra och behandla alla som behöver hjälp. Jag kommer att göra mitt bästa för att göra servern bättre. Jag kommer att arbeta i det mest inaktiva jobbet och göra aktivt roligt för alla som behöver hjälp och mina kollegor. AG skickar alltid ett larm och rensar larmet som jag skickar ut. Om jag inte är säker på vad jag gör kommer larmet att skickas ut igen och jag kommer att kontakta andra kollegor som har mer erfarenhet och de tycker att jag ska göra och utveckla. Jag är inte rädd att be om hjälp så att jag kan utveckla min upplevelse. Jag vill kunna sprida glädje till alla spelare och anställda så att alla känner sig välkomna och hjälper alla nya spelare så att de kan komma in på rpandet och försöka hjälpa dem så att de kan börja använda rpandet och lära sig reglerna.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? Jag vill vara en person med dubbla jobb eftersom jag verkligen vill arbeta i ett civilt jobb, inte polis eller brottsrepresentant. Jag kommer inte att delta i ett jobb som redan har aktiva arbetare och jag kommer inte att delta i ett jobb som en falk eller mekaniker, för jag tror att det inte finns några aktiva arbetare i detta jobb. Jag är väldigt aktiv i båda rollerna, men den dagen kommer jag att veta att jag har färre arbetare, så jag kommer att vara mer aktiv, så jag kommer att vara mer aktiv i roller där det inte finns så många arbetare, men naturligtvis kommer jag att vara i två roller Alla aktiva.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad en gång men jag överklagade bannen fast jag blev bannad för att jag tog en tjänst bil till sin rätta plats.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja, det har jag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, det gör jag inte.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka