Nekad Emmeishpemmish | Ban Överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmeishpemmish

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? ╰☆☆Lushish☆☆╮#5805

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-25 184727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror att han valde att banna mig för att jag var korkad nog att inte rpa mycket alls när det var en rätt alvarlig krock.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte min bil och råkade köra på en kant som gjorde att min bil stuttsade på fronten och landade på hjulen. Sen var jag i telefon samtidigt och det var stressigt eftersom att mina polare behövde hjälp fort. Så jag skrev /me ont som fan. Samt sa jag aaaooo och svarade på det han sa i samtalet och körde. Så det var mitt fel kan verkligen inte skylla på stress.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att den var felaktig eftersom att jag gjorde ju fel. Jag brukar alltid rpa seriöst men just den stunden när det hände mycket samtidigt gick det inte bra och jag ber verkligen om ursäkt det var mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 gånger tidigare men det var mer än 2-3 månader sen. Den ena var i början att jag slog en med basebollträ när han högg min kompis med kniv och då blev jag bannad för lall men den var felaktig tyckte han. Den andra var c-logg vilket jag ångrar väldigt mycket. Jag har lärt mig en hel del av mina banns eftersom att jag inte har gjort något regelbrott sen 2-3 månader tillbacks. Ångrar verkligen alla mina regelbrott eftersom jag älskar att rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde skitit i han i samtalet och mina polare i stunden och rpat mer på mina skador eftersom att jag voltade med bilen vilket brukar göra rätt ont i verkligheten. Helt mitt misstag förlåt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka efter lite mer på vad som händer i stunden. Det är kanske viktigare att rpa på skador än att tänka på ett samtal eller kompisar. Stressen tog över lite vilket inte är bra borde bara fokuserat på vad som hände med mig och bilen i stunden. Riktigt dåligt av mig borde verkligen ha rpat mer eftersom det var en rätt alvarlig krock. Förlåt mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka