Accepterad Emmeishpemmish | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmeishpemmish

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? lushish

Vem var det som bannade dig? Jojo aye

Bild på banmeddelande: bevisis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korkad nog att jag råkade prata ooc utan att tänka mig för ig. Tror att jag råkade göra det för att jag chillade med en polare vilket gjorde att jag inte tänkte och pratade ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror att jag råkade snacka om typ servervakt ig eller något sånt. Det var iaf något korkat att prata om ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har sätt klipp och jag vet att det var mitt fel eftersom han bannade mig. Och jag ber verkligen om ursäkt det var korkat av mig ifall jag pratade ooc. Du gjorde ditt jobb vilket jag förstår men jag tycker bara att jag borde få en chans till det är andra gången men det ska inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad en gång för att jag körde för fort i stan och jag har lärt mig att inte göra det eftersom att jag inte vill få konsekvenser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt lite mer på vad jag gjorde ig eftersom man rpar är ju det en rätt viktig grej att göra. Ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka på att använda sunt förnuft och tänka logiskt. I rp pratar man ju inte om något som inte finns i rp vilket jag borde tänkt mer på. Jag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Accepterad. Vill inte se samma misstag igen.
Välkommen in!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka