Accepterad Emleimar | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emleimar

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Emleimar

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Emleimar/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Leimar

Vad är ditt discord namn? Emleimar

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2000

Berätta om din karaktär. Man karaktär är en ca 20 årig man som är smått tillbakadragen men som kan bli väldigt på om det gäller en tävling, är en god och sportslig person, men kan bli lite sur om han förlorar, han är straight men har många funderingar på livet och diverse annat.
Har haft ett militärt intresse sedan relativt tidig ålder men har extremt spridda intressen i både musik och prylar, bilar är kul, mc:s är kul, klassisk musik och hip-hop kan båda dunkas lika högt.. Han har dock ännu att hitta sin plats i livet och vart han liv leder honom..
Allmänt skön grabb men håller sig helst till sin krets med vänner, om möjligt, men har inget problem med andra människor.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tror att jag kan bidra till den till synes härliga rp-server som ni har

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill prova på att Roleplaya på en bra server som tydligen är svensk, vilket spetsade mitt intresse!

Hur många timmar har du på FiveM? ~25 min

Hur hittade du Multistaden? En vän till mig körde Multistaden så jag blev intresserad

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, aldrig, jag håller mig alltid i skinnet förutom om mina kompisar håller på och leker runt, typ haha

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, ingen förutom vanilla/online

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka