Nekad Bernard olofsson | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bernard olofsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper sjölander

Vad är ditt discord namn? Casperswe11

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan turesson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, busig och påhittig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund har ingen i dena server men har spelat på många olika servrar som deepcity o nova men har tänkt bli kriminel i denna server och ha kul men inte bruta mot några regler och skaffa vännero ha kul samt bli kändast i servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer att bidra med mycket skratt till övrigt folk, ett seriöst rp där regler följs för att bidra till att alla får en rolig kväll/dag i sitt rp. Jag kan bidra till serverns RP genom att spela seriöst, följa reglerna och skapa roliga och realistiska scenarion som förbättrar upplevelsen för alla på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ens egna karaktär inte alltid behöver gå med vinst i varje situation. Det går inte alltid som man har tänk sig vilket stämmer in på sitt vardagliga liv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är en persson som alltid håller mig till reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random Death Match när man dödar nån utan anledning. VDM = Vehicle Death Match när man använder sin bil som ett vapen. COPBAIT = När man gör nåt dumt bara för att få polisens uppmärksamhet. SuntFörNuft = Huvud Regel vad som är realistiskt rp eller inte Viktigaste Regel! Vet mer men tar bara upp detta!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna bli i denna server för det är den bästa servern har jag hört och har bäst rp

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Jag vill köra hoss er

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat din ansökan, du är fortfarande aktiv på en annan server

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka